  • 1. Data: 2004-12-16 19:05:34
    Temat: sprzedawac kredyty
    Od: "Holden Caulfield" <m...@p...fm>

    Ktos namawia mnie do zostania przedstawicielem jakiegos spoldzielczego banku
    sprzedajacym kredyty gotowkowe. Mialoby wygladac tak, ze podpisuje umowe z
    jego firma, znajduje klientow w dowolny sposob (ogloszenia, ulotki etc.),
    jesli bank pozytywnie rozpatrzy wniosek o kredyt, podpisuje umowe z
    klientem, a ja dostaje prowizje 2%. Poza tym prowizje otrzymuje tez
    firma-posrednik, z ktora ja mam podpisana umowe.
    Jak myslicie, warto zainteresowac sie czyms takim? Czy to nie wyglada na
    jakis przekret? Czy prowizja 2% jest w porzadku (przy kwocie kredytu 2k pln
    ledwo pokrylo by koszt benzyny jeslibym mial ze dwa razy odwiedzic klienta
    znajdujacego sie na drugim koncu wawy)?
    Czy taki uklad bank - firma posrednik - przedstawiciel - klient jest legalny
    i na ile korzystny dla przedstawiciela?

  • 2. Data: 2004-12-16 21:11:32
    Temat: Re: sprzedawac kredyty
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Holden Caulfield" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > znajdujacego sie na drugim koncu wawy)?
    > Czy taki uklad bank - firma posrednik - przedstawiciel - klient jest

    Taka prowizja to NĘDZA Z ROZPACZĄ

    Darek

  • 3. Data: 2004-12-16 23:15:14
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    banku
    > sprzedajacym kredyty gotowkowe. Mialoby wygladac tak, ze podpisuje umowe z

    z ciekawosci - czy proponuje Ci na to jakas umowe ? a czy tm niby bankiem
    spoldzielczym nie jest provident ? albo jakis inny krwiopijca dajacy
    pozyczki na 300%, bo oni jeszcze zastrzegaja ze jak klient nie placi, to
    niezaplacone raty pobieraja od tego naganiacza co go przyslal :-)

    no chyba sam sobie odpowiedziales ;-)

  • 4. Data: 2004-12-17 00:44:13
    Od: "Holden Caulfield" <m...@p...fm>

    "Krab" <_...@k...pl__> wrote in message

    > z ciekawosci - czy proponuje Ci na to jakas umowe ?

    Tak, wspomnialem o tym w poprzednim poscie.

    > a czy tm niby bankiem
    > spoldzielczym nie jest provident?

    Nie, bank i kredyt - nie pozyczka.

    > niezaplacone raty pobieraja od tego naganiacza co go przyslal :-)

    Windykacja zajmuje sie bank.

    ...ale mimo wszystko... ;)

  • 5. Data: 2004-12-17 00:56:40
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Krab wrote:

> [...]
    > pozyczki na 300%, bo oni jeszcze zastrzegaja ze jak klient nie placi, to
    > niezaplacone raty pobieraja od tego naganiacza co go przyslal :-)

    slyszales to na imieninach u cioci Jadzi?
    znam kilka osob ktore sa w prowidencie (jako "dealerzy" ;-))) i nic takiego
    nie ma miejsca - owszem, całą kasę dostaja po splacie calosci przez klienta,
    ale ok. połowę już po podpisaniu umowy.
    a dla wątkodawcy sugestia - lepiej się zakręcić wokół providenta -
    dostaniesz lepszą prowizję, swój własny rewir i mozesz ustawic ludzi tak,
    zeby ci sami przynosili kaske do domu :)

    pozdrawiam
    trainer

  • 6. Data: 2004-12-17 09:30:40
    Od: "GANDALF" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Holden Caulfield" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > jesli bank pozytywnie rozpatrzy wniosek o kredyt, podpisuje umowe z
    > klientem, a ja dostaje prowizje 2%. -
    2%??? - ja ,mam podpisana umowe też przez posrenika i dostaje 4%.
    Proponuje znaleść innego posrednika bo ten chce duzo zarobic malym kosztem.