  • 31. Data: 2002-12-14 15:19:53
    Temat: Re: stacja benzynowa i odmowa autoryzacji na karcie?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    napisał w wiadomości news:at7qdf$ac4$1@news.onet.pl...
    > byla no koncie. odstawilam
    > wykonana?
    > rozwiazania?
    >
    > Na taka okazje warto miec druga karte z innego banku :)
    > A najlepiej jakas embosowa (kredytowa lub chargowa - to w razie jhak
    > tam nie chcesz trzymac caly czas kasy).
    >
    > Zawsze tez mozesz isc do bankomatu i wyplacic gotoweczke...

    To ostatnie nie jest najlepszym wyjściem. Natomiast ja zawsze
    zaproponowałbym (i na stacjach, na których częściej tankuję i mam prawo
    przypuszczać, że jestem znany z widzenia, miałbym nadzieję na
    przychylność - nigdy jeszcze mi się w rzeczywistości nic takiego nie
    zdarzyło) wystawienie faktury płatnej przelewem z kilkudniowym terminem
    płatności.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 32. Data: 2002-12-25 09:16:02
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Niech odbija sobie na tych, co tankuja za 49,96 :)

    Jak nie dasz to sie pluja, nie ktorzy nie chca, ale jedna baba chciala 1 gr
    no co zrobic, lepiej sie nie narazac.

  • 33. Data: 2002-12-25 09:17:03
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    napisał w wiadomości news:atderd$54t$1@news.onet.pl...
    > Z drugiej srony - policz sobie tak jak ja <10 groszy zazwyczaj nie
    > odbieram x liczbe klientow - to niezle jest do przodu :)

    Ale takich Jak ty jest malo, i zawsze wychodzi sie na -

  • 34. Data: 2002-12-25 09:17:47
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > a jak ktos ucieknie po zatankowaniu, to tez placi kasjer? chyba nie...
    > przeciez on na to nie ma wplywu, ze ktos zwieje albo jego karta odmowi
    > autoryzacji...

    Idzie sie na policje.