  • 111. Data: 2014-12-08 15:04:22
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 08/12/14 11:39, Piotr Gałka wrote:
    > Pisząc, że być może lepiej nie będzie miałem na myśli to, że w USA dzień
    > wolności podatkowej wypada gdzieś w kwietniu a u nas pod koniec czerwca.

    Żeby być sprawiedliwym, to w USA też "pod koniec", w Niemczech bardzo
    podobnie jak w Polsce, a we Francji później. Że o Szwecji nie wspomnę...
    Niemniej co do generaliów - racja.

    > Skoro przez 25 lat nasi politycy do tego nie doszli

    ...choć mieli kilka przykładów w ostatnich latach :-\
    (np. akcyza na spirytusy, albo cena biletu zbiorkom w Warszawie)

    --
    Alf/red/

  • 112. Data: 2014-12-08 15:10:58
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 08/12/14 12:05, elmer radi radisson wrote:
    > Wiec sie pytam jak na poczatku o prosta rzecz - co przeszkadza
    > w tym aby bank dobral lepszy termin takich zmian?

    Przecież tłumaczymy... nawet zakładając, że każdy się uprze i wyczeka do
    ostatniego możliwego wieczora:
    1. nie ma jednego terminu dla wszystkich userów: jednym wyłączyli trzy
    miesiące temu, mi chyba dwa tygodnie, niektórym za tydzień
    2. nie ma jednego terminu, który by nie kolidował nikomu - jeden ma ZUS
    do 10-go, drugi podatek do 15-go, trzeci alimenty do 23-go...

    --
    Alf/red/

  • 113. Data: 2014-12-08 15:31:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 12:06:01 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:
    > Od tego zaplacisz najwyzej odsetki. Za niezaplacony w terminie ZUS
    > tracisz ubezpieczenie chorobowe i potem trzeba sie bujac z pisaniem
    > pism.
    Dogodnego terminu nie znajdziesz.
    10go Zusy w innych dniach raty, w innych podatki. Dla mnie termin raty tak samo ważny
    jak dla Ciebie ZUS.

  • 114. Data: 2014-12-08 15:51:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Żeby być sprawiedliwym, to w USA też "pod koniec",

    Jak to podawali zapamiętałem jedynie, że w kwietniu, nie szukałem teraz. Ale
    koniec kwietnia do końca czerwca to miej więcej 4/6.

> [...]
    >
    > ...choć mieli kilka przykładów w ostatnich latach :-\
    > (np. akcyza na spirytusy, albo cena biletu zbiorkom w Warszawie)

    Te przykłady to tylko na to, że przekraczają to maksimum. Do tego już jakby,
    chyba, może doszli :).
    Nie widzę natomiast żadnych przesłanek aby doszli do tego że to maksimum to
    jest optimum chwilowe (tegoroczne), a prawdziwe długofalowe optimum to jest
    poniżej tego chwilowego. Przypuszczam, że ekonomiści potrafią mniej więcej
    oszacować gdzie dokładniej. Ja nie potrafię, ale tego, że to musi być
    wyraźnie poniżej to jestem pewien.

    Tylko polityka dążącego do tego długofalowego optimum (i tłumaczącego to
    ludziom) uznam za mającego na uwadze przede wszystkim dobro Polski.
    Wszystkich, którzy dążą do optimum chwilowego uważam, za mających na
    względzie tylko najbliższe wybory czyli kierujących się innymi celami niż
    dobro Polski.
    P.G.

  • 115. Data: 2014-12-08 16:29:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >1. nie ma jednego terminu dla wszystkich userów: jednym wyłączyli
    >trzy miesiące temu, mi chyba dwa tygodnie, niektórym za tydzień

    Zawsze mnie ciekawilo skad takie zroznicowanie, ale chyba wiem - nie
    chca przeciazenia na helpline :-)

    J.

  • 116. Data: 2014-12-08 17:37:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zawsze mnie ciekawilo skad takie zroznicowanie, ale chyba wiem - nie
    > chca przeciazenia na helpline :-)

    Chyba dokładnie tak bło.
    Sam dzowniłem ze 3 razy z czego raz powiedziano mi ze w dupie maja mój
    problem i oni juz tego poprawiac nie będą...

  • 117. Data: 2014-12-08 21:11:54
    Od: gral <n...@e...pl>

    > No świetnie i tylko jakim cudem dostał uprawnienia od FB, skoro to wymaga
    > świadomej akcji użytkownika, choćby po to by powiązać jego numer FB
    > z rzeczywistym mailem, czy jakąkolwiek daną? Więc prosze, nie twórz głodnych
    > kawałków że coś się "samo" zrobiło.

    Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
    Potwierdzenie zrealizowania przelewu. Jebutna reklama Media Markt.
    No żesz k.wa ich mać.

  • 118. Data: 2014-12-08 22:10:23
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 4 Dec 2014 22:15:41 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Jakis nny chyba jestem bo po przesiadce na nowy interfejs przelewy robiłem bez
    problemów. W nowym interfejsie kilka rzeczy jest mało intuicyjnych to fakt ale ja już
    sie przyzwyczaiłem i uważam że jest bardziej funkcjonalny od starego

    A mnie wkurza, że mam całe grupy odbiorców tak samo nazwane.
    Mam kilka *różnych* płatności do Urzędu Miasta, na różne numery
    rachunków, a mBank skrócił mi nazwy tych przelewów i teraz wyświetla mi
    się 5 różnych odbiorców, a każdy z nich nazywa się "Urząd Miasta" i nic
    więcej!
    Niby z prawej strony jest okienko, gdzie powinna być szersza informacja,
    ale w tym okienku mieści się zaledwie kilka liter!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 119. Data: 2014-12-08 22:36:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-08, gral <n...@e...pl> wrote:

    > Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?

    Tak. W zgodach marketingowych :)

    > Potwierdzenie zrealizowania przelewu. Jebutna reklama Media Markt.
    > No żesz k.wa ich mać.

    Zief.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 120. Data: 2014-12-09 09:15:46
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 22:37:41 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:
    > Tak. W zgodach marketingowych :)

    No to zobaczymy, bo właśnie wycofałem zgodę, po tym jak mnie ten MM zaatakował po
    ustawieniu przelewu.

    Od dzisiaj mam tylko paski wstrętne. A od kilku dni w normalnym interfejsie nie
    działał mi eMakler - było za dużo danych bufora czy coś takiego. Takie chamskie
    zmuszanie do używania gorszego (nowego) interfejsu.

    Pozdrawiam
    Michał M