-
131. Data: 2014-12-09 23:11:38
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: gral <n...@e...pl>
W dniu 2014-12-09 09:45, MrMrooz pisze:
> W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 22:37:41 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer
napisał:
>> On 2014-12-08, gral <n...@e...pl> wrote:
> ...
>>> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
>> Tak. W zgodach marketingowych :)
> Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.
>
> Michał M
Drugi Alior jego mać. Trzeba będzie zwijać żagle :)
-
132. Data: 2014-12-09 23:16:07
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: gral <n...@e...pl>
W dniu 2014-12-09 13:46, Wojciech Bancer pisze:
>
> Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem
> żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)
a my mamy :P
-
133. Data: 2014-12-10 00:11:12
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Dąbrowski <n...@a...pl>
W dniu 2014-12-09 23:16, gral pisze:
> W dniu 2014-12-09 13:46, Wojciech Bancer pisze:
>
>>
>> Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku
>> nie miałem
>> żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)
>
> a my mamy :P
Potwierdzam. Ale dziś zadzwoniła do mnie pani z mBanku z propozycją
zainwestowania moich oszczędności w msaver plus i gdy na koniec rozmowy
zapytała czy mam do niej jakieś pytania to poskarżyłem się na nowy
interfejs. Pani powiedziała, że mBank aktualnie prowadzi badania na
temat nowego interfejsu i mój negatywny głos zostanie zaliczony w tym
badaniu. Podejrzewam, że była to zwykła uprzejmość z jej strony, ale gdy
dodałem że teraz przy mBanku trzyma mnie jedynie bezpłatna karta
kredytowa to wydała się być tą wiadomością autentycznie zmartwiona.
-
134. Data: 2014-12-10 09:32:16
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Wed, 10 Dec 2014 00:11:12 +0100, Dąbrowski
<n...@a...pl> wrote:
>na koniec rozmowy
>zapytała czy mam do niej jakieś pytania to poskarżyłem się na nowy
>interfejs. Pani powiedziała, że mBank aktualnie prowadzi badania na
>temat nowego interfejsu i mój negatywny głos zostanie zaliczony w tym
>badaniu. Podejrzewam, że była to zwykła uprzejmość z jej strony,
Rezygnowałem z mbąka w lutym, jeszcze zanim mnie zmusili do nowego
interfejsu ale już po tym jak go przetestowałem. Wówczas jako powód
rezygnacji podałem interfejs i jego problemy (np rozdzielenie kieszeni
os.fiz od dz.g.os.fiz i koniecznosc przelaczania sie pomiedzy
kieszeniami aby poznac stan posiadania) to tez prowadzili badania na
temat interfejsu. Mysle ze badania prowadza ciagle tylko wyniki ich
nie interesuja.
WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie
-sylwester-nad-morzem
- Może nad morze?
-
135. Data: 2014-12-10 11:06:05
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
Użytkownik "Dąbrowski" <n...@a...pl> napisał w
wiadomości news:54878193$0$21554$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Potwierdzam. Ale dziś zadzwoniła do mnie pani z mBanku z propozycją
> zainwestowania moich oszczędności w msaver plus i gdy na koniec rozmowy
> zapytała czy mam do niej jakieś pytania to poskarżyłem się na nowy
> interfejs.
Jak do mnie dzwoniła (miesiąc temu) to zapytałem, czy koniecznie muszą mi
zabrać stary interfejs.
Pani była bardzo zdziwiona, że jeszcze mam, bo im na szkoleniu powiedzieli,
że wszystkim już powyłączali.
Się przeraziłem i w czasie rozmowy zalogowałem do starego. Uważała, że ją
bujam, że się zalogowałem :).
P.G.
-
136. Data: 2014-12-10 11:20:06
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Maciek <m...@n...pl>
W dniu 2014-12-06 o 10:03, Pete pisze:
> Gdybyś obejrzał instrukcję, to byś wiedział, że stara historia jest.
> Na podglądzie historii klikasz w magiczny przycisk 'Zmień widok' i,
> tadam!!!, pojawi sie i przycisk 'powrót'.
Jakie to k* intuicyjne. No i oczywiście nie przeszedłem kursu obsługi
nowego interfejsu, co oczywiście świadczy tylko o jego doskonałości, a
mojej głupocie :->
--
Pozdrawiam
Maciek
-
137. Data: 2014-12-10 11:26:13
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Maciek <m...@n...pl>
W dniu 2014-12-06 o 09:58, Wojciech Bancer pisze:
> Wystarczy chwilę pomyśleć:
> 1) mBank obsługuje już nie tylko 1-os DG, więc można mieć dużo więcej rachunków
> 2) umożliwia założenie dużo większej ilości rachunków osobistych
> To kwestia uporządkowania, mi np. się to przydaje i przeszkadzała mi lista
rachunków
> na 2 ekrany. Serio o to chcesz drzeć szaty? Bo TOBIE się nie przydaje?
Super. Ile osób ma tych rachunków więcej niż 3-5, no niech będzie nawet
10. Czy taka dramatyczna ilość nie zmieści się na jednym ekranie bez
konieczności przełączania?? Zresztą skoro już robią taki wypasiony
interfejs, to dlaczego grupowanie rachunków nie jest opcją?
>> W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jest
>> be bo jest nowy.
> Ależ właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą
> po ponad roku od udostępnienia zmienić interfejs.
Może według Ciebie.
>> Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej
>> funkcjonalności do nowego interfejsu,
> A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma?
Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->
--
Pozdrawiam
Maciek
-
138. Data: 2014-12-11 00:44:30
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Dnia Tue, 09 Dec 2014 13:41:05 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
> ALe ja czegoś nie rozumiem, albo wy robicie to po chińsku.
> Gdy mam przelew o nazwie "360" to:
> 1. Klikam Przelewy
> 2. "Do osoby lub firmy" pojawia się zielone okienko "wprowadź nazwę
> odbiorcy",
> 2. Wpisuję 360 - pojawia się "Kamil jońca \n 360 i 15 innych"
> 3. wybieram co się pojawiło i już.
>
Jeśli mamy przelewy robić w ten sposób, po cholerę nam ekran "Wykonaj
przelew do ulubionych odbiorców"?
Bo na tym ekranie jako "ulubionych" mam całą serię odbiorców tylko z
imieniem mojej żony oraz podobne serie odbiorców z imieniem mojego syna
oraz moim.
A tak zrobiona lista "ulubionych" jest całkowicie bezużyteczna.
--
Pozdrowienia,
Krzysztof
-
139. Data: 2014-12-11 10:07:44
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
news:m6alsq$i62$1@opal.futuro.pl...
>
> Jeśli mamy przelewy robić w ten sposób, po cholerę nam ekran "Wykonaj
> przelew do ulubionych odbiorców"?
> Bo na tym ekranie jako "ulubionych" mam całą serię odbiorców tylko z
> imieniem mojej żony oraz podobne serie odbiorców z imieniem mojego syna
> oraz moim.
> A tak zrobiona lista "ulubionych" jest całkowicie bezużyteczna.
>
Nie miałem czasu pokombinować, ale po naciśnięciu chyba właśnie tu (+) po
którym jest pytanie o nowy nr konta mam taką robocza hipotezę, że koncepcja
jest taka, że na tej liście dana osoba powinna być tylko raz i po kliknięciu
w nią powinna być lista wszystkich jej kont.
Nie wiem, czy tak to działa, nie wiem czy dalej trzeba po numerach kont
pamiętać ale _jakaś_ logika by w tym była - dodatkowe kliknięcie = dodatkowy
ekran z kolejną reklamą.
P.G.
-
140. Data: 2014-12-11 14:54:34
Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2014-12-10, Maciek <m...@n...pl> wrote:
[...]
>> 1) mBank obsługuje już nie tylko 1-os DG, więc można mieć dużo więcej rachunków
>> 2) umożliwia założenie dużo większej ilości rachunków osobistych
>> To kwestia uporządkowania, mi np. się to przydaje i przeszkadzała mi lista
rachunków
>> na 2 ekrany. Serio o to chcesz drzeć szaty? Bo TOBIE się nie przydaje?
> Super. Ile osób ma tych rachunków więcej niż 3-5, no niech będzie nawet
> 10. Czy taka dramatyczna ilość nie zmieści się na jednym ekranie bez
> konieczności przełączania?? Zresztą skoro już robią taki wypasiony
> interfejs, to dlaczego grupowanie rachunków nie jest opcją?
10 rachunków to ja mogę mieć prywatnych. W średniej wielkości sp. z o.o.,
to sama jedna organizacja może mieć tych kont też sporo. Czepiasz się
bez sensu.
>>> W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jest
>>> be bo jest nowy.
>> Ależ właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą
>> po ponad roku od udostępnienia zmienić interfejs.
> Może według Ciebie.
Tak. Wystaw sobie, że mam prawo do własnej opinii, także na temat lamentujących
ofiar losu, którzy załamują ręce bo przelewu nie umieją zrobić.
>>> Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej
>>> funkcjonalności do nowego interfejsu,
>> A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma?
> Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->
To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.
Nie ma tego też np. Alior Bank i jakoś nikt na to nie pomstował.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl