  • 11. Data: 2014-12-04 00:59:42
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

    > Masakra, po godzinie gapienia sie w ten interfejs udalo mi sie w koncu
    > zrobic przelew. I do tego nerwica jakas mnie juz lapie od tych
    > pstrokatych, przesuwajacych sie we wszystkie strony ekranow i okienek.
    > Oprocz ostrzezenia o wirusie podmieniajacym numery kont powinni
    > jeszcze umiescic ostrzezenie dla epileptykow. :]
    > Moje 15 lat z mbankiem to chyba rekord guinnesa. Nawet z żoną mało kto
    > tyle wytrzymuje ;) Ciekawe ile razy w tym czasie zmienila sie TOiP i
    > regulaminy...

    Ma tez swoje plusy - bardzo łatwo zestawic historie transakcji po tytułach
    etc.
    Ja sie chyba przyzwyczaiłem, chociaz wymagało to na poczatku kilku
    telefonów na infolinie - np. gdzie jest moje konto firmowe :)

  • 12. Data: 2014-12-04 01:25:25
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 03/12/14 20:42, miumiu wrote:
    > Moje 15 lat z mbankiem to chyba rekord guinnesa

    No, biorąc pod uwagę, że działa od 14 lat i 8 dni...

    --
    Alf/red/

  • 13. Data: 2014-12-04 11:46:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Dec 2014 20:42:15 +0100, "miumiu" <a...@b...pl> wrote:
    > zrobic przelew. I do tego nerwica jakas mnie juz lapie od tych
    pstrokatych,
    > przesuwajacych sie we wszystkie strony ekranow i okienek. Oprocz
    ostrzezenia

    Podobno można to włączyć.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2014-12-04 11:52:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Dec 2014 23:47:44 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Rzeklbym ze niedostateczny.
    > Popieram. Im wiecej klientow odejdzie, tym bardziej sie bank
    bedzie
    > zastanawial dlaczedgo.

    Akurat to mają w dupie. Nowi i ich depozyty są bardziej atrakcyjni.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-12-04 12:01:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wypisane założenia spełnia chyba większość banków. Czegoś chyba w tych
    > założeniach zabrakło - bezwarunkowej darmowości konta i karty?
    >
    > To dwa banki takie są jeszcze:
    > Merium http://meritumbank.pl/
    > tu masz demo https://www.meritumbank.pl/demo/
    > tMobile http://www.t-mobilebankowe.pl/
    >
    > Ten drugi lepszy o bezpłatne bankomaty za granicą.

    Jeszcze przelewy SEPA w tMobile za 0 a w Meritum nie umiem zrozumieć która z
    kwot 8zł i 5zł jest za wysłanie a która za przyjęcie.
    Ale mogę mieć nieaktualne dane.
    P.G.

  • 16. Data: 2014-12-04 12:21:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    "Przypominamy, że Twój dostęp do poprzedniego serwisu mBanku zostanie
    wyłączony pomiędzy 9 a 12 grudnia 2014 r."

    niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda
    chcieli ZUS oplacic.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2014-12-04 13:34:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...icm.edu.pl

    > Akurat to mają w dupie. Nowi i ich depozyty są bardziej atrakcyjni.

    Ależ wulgarnie!! Należało napisać 'w pupie',
    albo 'tuż obok szpary międzypośladkowej'...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-12-04 13:39:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "elmer radi radisson" m5pg3d$hmi$...@p...wsisiz.edu.pl

    > niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda chcieli ZUS
    oplacic.

    Ja 15 opłacam, ale chyba uznam, że płacenie składek
    ZUS nie opłaca się i przejdę na bezrobocie, aby nie
    płacić składek -- to rozwiązanie jest IMhO bardziej
    opłacalne niż płacenie... ;)

    [trzeba przecież korzystać z życia, i z jego
    przeróżnych ofert czy propozycji -- być może
    umrę niebawem]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-12-04 14:05:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 04 Dec 2014 12:21:16 +0100, elmer radi radisson wrote:
    > "Przypominamy, że Twój dostęp do poprzedniego serwisu mBanku zostanie
    > wyłączony pomiędzy 9 a 12 grudnia 2014 r."
    >
    > niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda
    > chcieli ZUS oplacic.

    I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 20. Data: 2014-12-04 14:33:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-04 o 14:05, Michal Tyrala pisze:

    > I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-)

    Tak jakby nie mogli tego zrobić np dzisiaj :)

    --
    Pete