  • 41. Data: 2014-12-05 07:19:57
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Jakis nny chyba jestem bo po przesiadce na nowy interfejs przelewy robiłem bez
    problemów. W nowym interfejsie kilka rzeczy jest mało intuicyjnych to fakt ale ja już
    sie przyzwyczaiłem i uważam że jest bardziej funkcjonalny od starego

    +1
    Mnie osobiście najbardziej denerwują niedoróbki (widoczne zwłaszcza przy
    kontach wspólnych), ale da się żyć.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 42. Data: 2014-12-05 09:54:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Bardzo ograniczonej.
    > Co zlego widzisz w takim dostarczaniu reklam ?

    Tylko tyle, że jak coś próbuję policzyć to muszę mieć spokój, aby się gdzieś
    nie pomylić.

    > Oczywiscie pomijajac opinie klienta.

    Jak tak, to rzeczywiście nic złego.

    > Wiec ktos to zrobi ... albo juz zrobil pod Androida.

    > Z karty nie robilem, ale co wy tam widzicie zlego w tych przelewach ?

    Mnie nie pytaj. Jeszcze nigdy się nie zalogowałem do nowego.
    Słyszałem jedynie, że w tym interfejsie ludzie miewają problemy z rzeczami z
    którymi nie powinni mieć. Skoro nawet na p.b.b. są informacje, że ktoś
    dzwonił na mlinię aby się dowiedzieć jak coś zrobić .....
    P.G.

  • 43. Data: 2014-12-05 09:59:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    [...]

> [...]
    > rzeczami z którymi nie powinni mieć. Skoro nawet na p.b.b. są
    > informacje, że ktoś dzwonił na mlinię aby się dowiedzieć jak coś

    TO znaczy tylko tyle, że przyzwyczaił się do starego interfejsu.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 44. Data: 2014-12-05 10:20:58
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Ten nowy interfejs można było testować chyba jednak trochę wcześniej
    > niż w terminie opłacenia ZUSu? (Ja przynajmniej bawiłem się nim
    > wcześniej, żeby nie mieć zdrady jak wyżej).
    > 2. ZUSu nie można opłacić przed terminem?

    Jakiś argument za płaceniem ZUSowi przed terminem ?
    Zlecić z przyszłym terminem nie mogę (przelew z karty kredytowej).
    To w starym. Czy w nowym będę mógł przekonam się wkrótce.

    > Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    > klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    Aby odpowiedzieć na pytanie, czy problem jest w banku poszukajmy związków
    nowego interfejsu z TOiP.
    OIDP ten interfejs kosztował 200 razy więcej niż informatyczna obsługa
    wyborów :), a nie wszyscy obywatele mają konto akurat w mBanku więc jeszcze
    do tego mniejsza liczba użytkowników musi się na to zrzucić.
    P.G.

  • 45. Data: 2014-12-05 10:27:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > TO znaczy tylko tyle, że przyzwyczaił się do starego interfejsu.

    Zakładasz, że przyzwyczajenie wyłącza myślenie, a jak zakładam, że ktoś
    myślał, szukał, kombinował i w końcu się poddał i zadzwonił.
    P.G.

  • 46. Data: 2014-12-05 11:30:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-04, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    [...]

    > Wiekszosc osob placi 10 i sie moze zdziwic dodatkowa atrakcja.

    Wierzę, że większość jest inteligentna i się połapie jak zrobić przelew
    w innym systemie.

    Ale jak wolisz, to idź do getinu.
    Tam potrafią 10-tego _wyłaczyć_ system, bo awaria. I ch:)
    Poza tym o ile nie opłacasz chorobowego to, czy zapłacisz 10-, masz jakieś
    delikatne opóźnienie, to nie ma większego znaczenia.

    Zawsze możesz zostać pracodawcą. Będziesz miał czas do 15-tego :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 47. Data: 2014-12-05 11:33:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-05, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Zakładasz, że przyzwyczajenie wyłącza myślenie

    I słusznie.

    > a jak zakładam, że ktoś myślał, szukał, kombinował i w końcu się poddał i
    zadzwonił.

    To zaloguj się do nowego i oceń.

    O ile można mieć zastrzeżenia do ukrywania mniej standardowych opcji w dziwnych
    miejscach, o tyle dojebanie się do przelewów to jest IMHO oznaka złej woli. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 48. Data: 2014-12-05 11:35:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-05, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jakiś argument za płaceniem ZUSowi przed terminem ?

    Święty spokój.
    Tylko błagam nie wyliczaj mi utraconych korzyści odsetkowych z tytułu
    zapłaty 10 a nie np. 8.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 49. Data: 2014-12-05 14:42:04
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 5 Dec 2014 10:20:58 +0100, Piotr Gałka wrote:

    > Jakiś argument za płaceniem ZUSowi przed terminem ?

    Unikasz ,,ojejkujejku, dziś dziesiąty, a ja pierdoła nie umiem zrobić
    przelewu w nowym interfejsie''.
    Ot taka mało polska przezorność. Unikanie problemów. Czy cuś.

    PS. Za wcześniejszym zapoznaniem się z nowym interfejsem argument ten
    sam.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 50. Data: 2014-12-05 16:05:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-04 20:07, W wrote:

    > No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie można
    > wcześniej z datą przyszłą... facepalm

    Wyobraz sobie ze niektorzy wola zaplacic ZUS na biezaco, niz po fakcie
    dowiedziec sie ze z jakiegos powodu tego typu zlecenie nie zostalo
    wykonane i sie potem bujac z konsekwencjami.

    --

    memento lorem ipsum