eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 148

  • 51. Data: 2014-12-05 16:12:19
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:

    > Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    > klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote
    i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla
    niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co
    na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu
    niby nie?

    Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy
    przesadzeni na siodlo nowego interfejsu maja problem z zalatwieniem
    glupiego przelewu, to chyba gdzies wylano dziecko z kapiela.
    Od bankowego systemu nalezy oczekiwac ze bedzie intuicyjny
    i pozwoli na szybkie zalatwienie sprawy. Oczekiwanie ze ludzie
    maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to chyba nie ta kolejnosc.


    --

    memento lorem ipsum


  • 52. Data: 2014-12-05 16:19:03
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote:

    > A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?

    Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
    jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

    > Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-)

    1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

    2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
    zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

    3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
    tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
    slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest. Jeszcze by
    brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
    szkolenia.

    Wiele osob naprawde lepsze rzeczy do roboty a czas nie
    jest z gumy.



    --

    memento lorem ipsum


  • 53. Data: 2014-12-05 16:27:07
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości
    On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:
    >> Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    >> klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    >Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote
    >i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla
    >niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co
    >na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu
    >niby nie?

    No nie, to bank, czy inna firma decyduje jaki soft instaluje, kiedy
    robi upgrade i na co.

    Oczywiscie klientow trzeba miec na uwadze, bo sie obraza, ale trudno
    sobie wyobrazic, aby to klient decydowal czego chce uzywac.
    Choc w mbanku jakos to to bylo mozliwe :-)

    >Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy
    >przesadzeni na siodlo nowego interfejsu maja problem z zalatwieniem
    >glupiego przelewu, to chyba gdzies wylano dziecko z kapiela.
    >Od bankowego systemu nalezy oczekiwac ze bedzie intuicyjny
    >i pozwoli na szybkie zalatwienie sprawy. Oczekiwanie ze ludzie
    >maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to chyba nie ta kolejnosc.

    Hm, przeszkolnie jak najbardziej wymagane w kazdej dziedzinie, ale
    moze byc latwe, proste, przyjemne i samodzielne.

    Ten nowy interfejs ma swoje wady, ale tez w duzej czesci dziala w
    miare normalnie - przelew daje sie zrobic (byc moze nie do ZUS).

    J.



  • 54. Data: 2014-12-05 16:35:46
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-05, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    [...]

    >> A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?
    >
    > Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
    > jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

    Alimenty.
    Raty kredytów (w innych bankach).

    Jakim cudem płacenie podatków jest takie stresogenne, skoro tam odsetki
    są istotne dopiero powyżej pewnej kwoty?

    > 1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

    Nadal można sprawnie używać Atari, czy też DOSa.
    Słaby argument trochę.

    > 2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
    > zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

    Ale oni to zrobili. Nowy system masz od X czasu, by sobie właśnie
    te niedogodności zlikwidować *w wygodnym dla siebie* czasie.

    > 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
    > tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie.

    A to jest oczywista bzdura. I druga rzecz: nawet na ten interfejs
    nie zajrzałeś, a trzęsiesz portami w imię "ło jeju, jeju, na necie
    tyle mówili że taki zły ten interfejs".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 55. Data: 2014-12-05 16:37:04
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-05, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:
    > On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:
    >
    >> Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    >> klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)
    >
    > Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote
    > i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla
    > niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co
    > na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu
    > niby nie?

    Patrz. BZWBK wymieniło niedawno interfejs, stary wyłączyli od razu
    "i chuj". I nikt szat nie rozdziera. Dopiero jak się daje ludziom
    wybór, to zaczynają marudzić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 56. Data: 2014-12-05 16:38:18
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-05, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:
    > On 2014-12-04 20:07, W wrote:
    >
    >> No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie można
    >> wcześniej z datą przyszłą... facepalm
    >
    > Wyobraz sobie ze niektorzy wola zaplacic ZUS na biezaco, niz po fakcie
    > dowiedziec sie ze z jakiegos powodu tego typu zlecenie nie zostalo
    > wykonane i sie potem bujac z konsekwencjami.

    Ile jeszcze dziwnych wykrętów wymyślisz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 57. Data: 2014-12-05 16:40:16
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 11:33:44 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > O ile można mieć zastrzeżenia do ukrywania mniej standardowych opcji w dziwnych
    > miejscach, o tyle dojebanie się do przelewów to jest IMHO oznaka złej woli. ;)

    Tak ciągl myślę czego można szukać godzinę aby zrobić przelwe w nowym interfejsie
    mbanku;) Co jak co ale robienieprzelewów jest tam banalnie proste.


  • 58. Data: 2014-12-05 16:58:13
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 05 Dec 2014 16:12:19 +0100, elmer radi radisson wrote:
    > > Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    > > klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)
    >
    > Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote

    Oczywiście. Musi jednak poniesc tego konsekwencje, jesli mu nie wyjdzie.

    > Oczekiwanie ze ludzie maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to
    > chyba nie ta kolejnosc.

    Odwaracanie kota ogonem. Nieumiejący zmieniać przyzwyczajenia dostali w
    cholerę czasu, żeby się te przyzwyczajenia naumieć zmienić.
    Albo zmienić bank, jak komu wygodnie.

    Zakładam, że jak ktoś samodzielnie opłaca ZUS, to prowadzi jakąś
    działalność. Nie chciałbym wprółpracować z kimś, kto do problemu
    podchodzi jak tu opisujecie -- nie opłaci wczesniej, bo nie, do nowego
    systemu zaloguje się gdy musi, ryzykując że nawali. Wolę jednak ludzi
    gotowych na utrudnienia, niż się na siłę wpieprzających w problemy.

    I chyba nie dam się przekonać, że pierdołowatość jest cnotą. Sorry.

    PS. Jak zakładacie konto w nowym banku -- rodzicie się z wiedzą jak go
    obsługiwać? Używacie produkcyjnie pierwszego dnia? Czy jednak jest czas
    na ,,pomacanie''?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns


  • 59. Data: 2014-12-05 17:02:26
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 05 Dec 2014 16:19:03 +0100, elmer radi radisson wrote:
    > 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',

    Każdy wymaga.

    > tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
    > slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest. Jeszcze by
    > brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
    > szkolenia.

    Może już teoretycy nowego UI nie brnijcie aż tak bardzo? Są w nim rzeczy
    postawione na głowie, ale na FSM, nie zrobienie prostego przelewu...
    Ośmieszacie się trochę.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns


  • 60. Data: 2014-12-05 18:03:47
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: W <w...@w...pl>

    elmer radi radisson wystukał, co następuje:

    >> No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie
    >> można wcześniej z datą przyszłą... facepalm
    >
    > Wyobraz sobie ze niektorzy wola zaplacic ZUS na biezaco, niz po fakcie
    > dowiedziec sie ze z jakiegos powodu tego typu zlecenie nie zostalo
    > wykonane i sie potem bujac z konsekwencjami.

    Jeżeli to jest faktycznie obraz typowego polskiego 'byznesmyna' to
    faktycznie w tym kraju lepiej nie bedzie...

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1