  • 71. Data: 2014-12-05 22:17:52
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-04 o 14:05, Michal Tyrala pisze:
    > I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-)
    Oczywiście nie, ale ...
    1. W starym interfejsie nie musiałem się przełączać między jakimiś
    profilami, prywatny -> firmowy, firmowy -> prywatny, na ch* mi to przy
    jednoosobowej działalności, gdzie wszystko moje.
    2. Robiąc przelew do ZUS odnajdywałem sobie w historii paczkę
    poprzednich, wybierałem pierwszy robiłem 'ponów', potem powrót i
    następny, następny, teraz w historii wynajduję sobie przelewy, ponawiam
    pierwszy, znów wyszukuję w historii, ponawiam następny itd. K* prościej
    nie znalazłem, ale może ja za głupi na ten interfejs jestem??

    Maciek

  • 72. Data: 2014-12-05 22:46:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-05 o 22:17, Maciek pisze:
> [...]
    > pierwszy, znów wyszukuję w historii, ponawiam następny itd. K* prościej
    > nie znalazłem, ale może ja za głupi na ten interfejs jestem??

    Zamiast 'ponów; rób nowy przelew do ZUS. Jedna formatka, 3-4 kwoty do
    wpisania i gotowe.

    --
    Pete

  • 73. Data: 2014-12-05 23:09:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-05, Maciek <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > profilami, prywatny -> firmowy, firmowy -> prywatny, na ch* mi to przy
    > jednoosobowej działalności, gdzie wszystko moje.

    Wiele banków to rozdziela (Alior chociażby).

> [...]
    > pierwszy, znów wyszukuję w historii, ponawiam następny itd. K* prościej
    > nie znalazłem, ale może ja za głupi na ten interfejs jestem??

    Płatności -> Przelew -> wybierz "do ZUS".
    I sam mi powiedz, czy to wygląda trudno (tak, możesz zrobić trzy
    przelewy na raz, na jednym ekranie wybrać kwoty).

    Prościej?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 74. Data: 2014-12-06 01:17:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Zawsze możesz zostać pracodawcą. Będziesz miał czas do 15-tego :)

    Albo bezrobotnym lub anarchistą... :)

    -- Zdecyduj się. 'Albo' czy 'lub'?
    -- A to jest tak, że albo 'albo', albo 'lub'?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 75. Data: 2014-12-06 09:42:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Wiele banków to rozdziela (Alior chociażby).
    Ale czy to jest argument? W starym było gorzej, więc trzeba było
    rozdzielić, "bo Alior tak ma"??

    > Płatności -> Przelew -> wybierz "do ZUS".
    > I sam mi powiedz, czy to wygląda trudno (tak, możesz zrobić trzy
    > przelewy na raz, na jednym ekranie wybrać kwoty).
    > Prościej?
    Ok, ZUS nie był dobrym przykładem, ale się w wątku pojawił i dlatego się
    go uczepiłem :-) Chodzi mi generalnie o zasadę: coś wyszukuję w
    historii, chcę ponowić kilka przelewów i muszę pierdyliard razy to w tej
    historii wyszukiwać, bo nie ma opcji "powrót", która wcześniej była, ale
    widocznie była zła.

    W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jest
    be bo jest nowy. On jest be, bo jakaś grupa debili zrobiła wszystko od
    nowa, po swojemu, wywalając mnóstwo przydatnych drobiazgów, a dodając
    jakieś ch* wie co. Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść
    całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu, opakować w kolorowe
    sreberko i dopiero do tego dodać nową esencję, czyli np. mGrę :-> Dałoby
    się. Ale ktoś wiedział lepiej.

    Maciek

  • 76. Data: 2014-12-06 09:58:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-06, Maciek <m...@n...pl> wrote:
    > Ale czy to jest argument? W starym było gorzej, więc trzeba było
    > rozdzielić, "bo Alior tak ma"??

    Wystarczy chwilę pomyśleć:
    1) mBank obsługuje już nie tylko 1-os DG, więc można mieć dużo więcej rachunków
    2) umożliwia założenie dużo większej ilości rachunków osobistych

    To kwestia uporządkowania, mi np. się to przydaje i przeszkadzała mi lista rachunków
    na 2 ekrany. Serio o to chcesz drzeć szaty? Bo TOBIE się nie przydaje?

    > W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jest
    > be bo jest nowy.

    Ależ właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą
    po ponad roku od udostępnienia zmienić interfejs.

    > On jest be, bo jakaś grupa debili

    Z całym szacunkiem, ale jak na razie jedynie krytycy tego interfejsu robią
    z siebie tzw. "debili" pokazując, że krytykują coś, do czego nawet nie
    zajrzeli.

    > zrobiła wszystko od nowa, po swojemu, wywalając mnóstwo przydatnych
    > drobiazgów, a dodając jakieś ch* wie co.

    Nie. Chodzi o to, że grupa opornych drze szaty, a nawet się nie zorietowała
    o co. Podobne grupy osób pojawiają się przy zmianie systemu operacyjnego,
    przy zmianach interfejsu pakietu biurowego itp.

    > Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej
    > funkcjonalności do nowego interfejsu,

    A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 77. Data: 2014-12-06 10:03:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-06 o 09:42, Maciek pisze:
> [...]
    > całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu, opakować w kolorowe
    > sreberko i dopiero do tego dodać nową esencję, czyli np. mGrę :-> Dałoby

    Gdybyś obejrzał instrukcję, to byś wiedział, że stara historia jest.
    Na podglądzie historii klikasz w magiczny przycisk 'Zmień widok' i,
    tadam!!!, pojawi sie i przycisk 'powrót'.

    --
    Pete

  • 78. Data: 2014-12-06 11:49:39
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Z całym szacunkiem, ale jak na razie jedynie krytycy tego interfejsu robią
    > z siebie tzw. "debili" pokazując, że krytykują coś, do czego nawet nie
    > zajrzeli.

    Chyba mieszasz fakty.
    Że nie zajrzałem pisałem chyba ostatnio tylko ja, a krytykują interfejs
    inni.
    Ja jedynie napisałem, że się za kilka dni będę go uczył, wcale nie robiąc z
    tego tragedii.
    Mam w planie, jeszcze po staremu, zrobić sobie pdf-y przelewów do ZUS za
    ostatnie pół roku, bo nie wiem czemu to znika z historii po roku.
    Jak w nowym nie znika to uznam to za plus nowego.
    P.G.

  • 79. Data: 2014-12-06 12:11:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 grudnia 2014 09:42:16 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    >On jest be, bo jakaś grupa debili zrobiła wszystko od
    > nowa, po swojemu,

    Zrobili nowy w pełni funkcjonalny interfejs i nie rozumiem czemu piszesz od razu
    "grupa debili" Na debila to Ty na razie wyszedłeś bo głupie przelewy do ZUS robisz od
    dupy strony a i historią operacji się posługiwać nie potrafisz tylko pyszczysz.

  • 80. Data: 2014-12-06 12:30:54
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 06/12/14 12:11, Kris wrote:
    > nie rozumiem czemu piszesz od razu "grupa debili"

    Wiesz, debilem jest każdy, kto myśli inaczej.
    Tak samo: ci co jadą (samochodem) wolniej niż ja, to kapelusznicy
    zawalidrogi, a wszyscy co jada szybciej, to szaleńcy zagrożenie.

    Ja na samym początku (rok temu, tak?) zauważyłem, że nie mam wyjścia, i
    w starym nie zostanę. No i zacząłem się przestawiać. Raz dzwoniłem na
    linkę, gdzie w menu są przelewy 'pull' (Invoobile czy jakoś tak). Nie
    było, odesłali do starego IF. No i fajnie.
    No ale niektórzy wolą zostawiać zadania na ostatni dzień, wieczorem. Z
    płaceniem podatków dochodowych inaczej? Też zawsze jest sensacja
    dziennikarska, że o 23-ciej kolejki, i czy serwery wytrzymają. Ale ja
    ich nie wyzywam od debili, choć chyba miałbym lepsze podstawy, niż
    krytycy projektantów mInterfejsu...

    --
    Alf/red/