  • 1. Data: 2014-12-31 16:18:32
    Temat: stary mbank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy tylko mnie, czy juz wszystkim znikl link do starego interfejsu
    na stronie mbanku ?

    Zablokoewali mi wczesniej, ale czyzby juz wszystkim wylaczyli ?

    J.

  • 2. Data: 2015-01-01 11:00:52
    Temat: Re: stary mbank
    Od: aaa <r...@g...com>

    Link do starego jeszcze działa
    https://www.mbank.com.pl/

  • 3. Data: 2015-01-01 11:19:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 31 Dec 2014 16:18:32 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy tylko mnie, czy juz wszystkim znikl link do starego interfejsu
    >na stronie mbanku ?
    >
    >Zablokoewali mi wczesniej, ale czyzby juz wszystkim wylaczyli

    Mieli do końca 2014 wszystkim wyłączyć więc pewnie wyłączyli.
    Trzeba zacząć się uczyć obsługi nowego interfejsu:)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-01-01 12:02:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" q...@4...com

    > Mieli do końca 2014 wszystkim wyłączyć więc pewnie wyłączyli.
    > Trzeba zacząć się uczyć obsługi nowego interfejsu:)

    Ja już nauczyłem się -- zupełnie nowego.
    Nawet adres strony logowania zupełnie inny. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-01-01 14:17:26
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ja już nauczyłem się -- zupełnie nowego.
    > Nawet adres strony logowania zupełnie inny. ;)

    ja też :)

  • 6. Data: 2015-01-01 15:26:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" m83hdc$da9$...@n...news.atman.pl

    > ja też :)

    Od lat mBank to osobliwość. :)
    Jedynym atutem było konto firmowe za free.
    Meritum też daje konto firmowe za free.
    Ponadto teraz można lać z prywatnych kont do
    Zakładu Utylizacji Składek i do pokrewnej
    ZUSowi Utylizatorni Składek -- składek zwanych podatkami.

    Analfabeci i zbrodniarze. :) Cytat z opinii
    Tamary Popławskiej -- biegłej w mordowaniu ludzi...

    Sam podejmuje ćwiczenia rozciagajace
    Kręgosłup, nagrzewa się lampami i poduszka .

    Można to zrozumieć dwojako:

    ? Sam podejmuje ćwiczenia rozciągające kręgosłup;
    ? [badany] nagrzewa się lampami [żarowymi] i poduszką [elektryczną].

    albo

    ? Sam podejmuje ćwiczenia rozciągające [mięśnie].
    ? Kręgosłup nagrzewa się lampami [żarowymi] i poduszką [elektryczną].

    Nie można rozciągać kręgosłupa -- pierwsza interpretacja odpada.
    Kręgosłup nie jest aż tak samodzielny -- druga interpretacja także odpada.

    Zadaniem sądu jest poznanie rzeczywistości w oparciu o dowody.
    Czy sąd naprawdę może poznać rzeczywistość w oparciu o taki materiał
    dowodowy? Czy sąd potrafi zrozumieć wypowiedź biegłej? Czy potrafi
    wyobrazić sobie samodzielność kręgosłupa sięgającego po lampę lub
    poduszkę? A może potrafi wyobrazić sobie próbę rozciągnięcia
    kręgosłupa biegnącego wzdłuż całego tułowia?
    Może biegła uważa, iż rozciągam tylko szyję?...

    Ale sąd zapoznał się z opinią i uznał, że biegłemu sądowemu Tamarze
    Popławskiej należy wypłacić pieniądze -- pieniądze podatników!!!

    To tylko jedna z masy niedorzeczności zawartych w tej opinii.

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/renta/

    Słownictwo, jasność wypowiedzi, rzetelność -- wszystko
    godne menela z rynsztoka, nie zaś pracownika państwowego.

    Skąd osoba sporządzająca opinię wie o szumach usznych? Ja piszę
    tylko o szumach w kontekście niewyspania się -- taki szum w tej
    okoliczności to norma, nie patologia. Musi o tym wiedzieć neurolog,
    bo to szum nerwowy właśnie. Każdy (także zupełnie zdrowy nastolatek
    może doświadczyć takiego szumu -- wystarczy długo nie spać lub przez
    kilka dni pod rząd ;) spać zbyt krótko; wystarczy po prostu nie wyspać się)

    Tamara Popławska pracuje tuż obok szpitala audiologicznego -- może
    wiedzieć o moich szumach właśnie stamtąd -- ale nie od lekarzy, bo
    lekarzom nie uskarżam się na szum w uszach. :) Raczej może pozyskać
    taką informacje na zasadzie: ,,jedna pani drugiej pani mówiła o tym,
    co usłyszała trzecia pani od pani czwartej, której spowiadała się
    pani piąta to i owo zmyślając''...

    Inne miejsce pracy Tamary Popławskiej to prywatna praktyka -- razem
    z lekarką, która mnie badała i uznała, że mój stan jest niemal krytyczny. :)

    Jak to jest, że jeden neurolog uznaje konieczność wykonania operacji
    neurochirurgicznej a inny neurolog (pracujący razem z tym pierwszym)
    uważa jako biegły sądowy, że jestem zdrów jak ryba?

    149,97 pln z podatków -- za brednie

    Mało? Zważywszy na skalę procederu -- bardzo dużo. :)

    Podatki -- tak, składki na ZUS -- tak, ale w zamian zero odpowiedzialności!!!

    -=-

    Za te podatki Tusk kupił (wysłużone) czołgi -- Leopardy drugie, których
    państwo może użyć w charakterze argumentów w czasie otwartej ,,debaty''
    ze swoim społeczeństwem. :)

    -=-

    Gdyby ludzie mieli naprawdę wybór (jak w wypadku galerii handlowych
    czy banków bądź ,,zwykłych'' firm ubezpieczeniowych) pomiędzy różnymi
    państwami -- państwa i rządy zabiegałyby o obywateli i drżałyby przed
    swymi obywatelami ze strachu, nie zaś obywatele przed państwami czy rządami. :)

    -=-

    IMO polski sąd celowo wybiera meneli na biegłych sądowych, albowiem
    nie brakuje w Polsce lekarzy porządnych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-01-01 16:26:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-01 11:00, aaa pisze:
    > Link do starego jeszcze działa
    > https://www.mbank.com.pl/

    Mnie otwiera się nowy.

    --
    animka

  • 8. Data: 2015-01-01 16:38:11
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    J.F. wrote:

    > Czy tylko mnie, czy juz wszystkim znikl link do starego interfejsu
    > na stronie mbanku ?
    >
    > Zablokoewali mi wczesniej, ale czyzby juz wszystkim wylaczyli ?

    Obecnie na stronie logowania do mBank https://online.mbank.pl/pl/Login nadal
    jest wyświetlany link do starego interfejsu. Może przez krótki czas nie było
    tego linku i akurat trafiłeś na ten moment.

    --
    Wysłane z pola.

  • 9. Data: 2015-01-01 18:31:28
    Od: jg <f...@f...pl>

    cos ci sie dokleilo...

    --
    jg

  • 10. Data: 2015-01-02 01:53:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jg" 54ofepv2v71.pfnn93qvkofn$....@4...net

    > cos ci sie dokleilo...

    Piszesz pod natchnieniem sądu czy biegłej Tamary?
    Nawet kodować poprawnie nie potrafisz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'