  • 11. Data: 2012-12-07 10:30:30
    Temat: Re: strona o akcjach
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 07 Dec 2012 10:01:42 +0100, SQLwiel napisał(a):

    > To był żart z przekąsem.

    Staroć straszny :)

    > W znaczeniu - że wtopisz, stracisz. Wielu z nas przez to przechodziło,
    > niektórzy nie raz.

    Koszty nauki. Tym niemniej - da się nauczyć. Nie twierdzę, że zawsze i
    każdego, ale się da; nie będę już przywoływał "Żółwi".

    > Nie łap się za kontrakty, a tym bardziej za forex

    Yyy, ja zaczynałem od kontraktów, w życiu żadnej akcji nie kupiłem :)

    > Biuro maklerskie żyje z prowizji. Im większy obrót, tym więcej
    > zarabiają. A więc będą Cię zachęcać, abyś był "ruchliwy", byś grał,
    > spekulował.

    Uhm. I tutaj biura nie ma co słuchać. Chyba że ktoś najlepiej się czuje i
    wyspacjalizuje właśnie w daytradingu, zmierzającym do agresywnego scalpingu
    - to już kwestie osobnicze. Mnie szkoda czasu i zdrowia na przykucie się do
    monitora z wytrzeszczem oczu.

    > A "lewizny" - zdarzało się.

    Owszem, ale my jakby nie o tym. Przynajmniej - ja :)

    AK

  • 12. Data: 2012-12-07 18:13:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.12.2012 09:21, Wojciech Bancer pisze:

    > Stracić 100% na akcjach/obligacjach to akurat dość trudno,

    Dopóki inwestuje/gra za swoje, to masz rację. Ale jak na kredyt (co u
    niektórych się zdarza), no to ...

    p. m.

  • 13. Data: 2012-12-07 21:23:33
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-07 00:07, witek pisze:

    > i tak to mniej wiecej wyglada.

    Jak możecie dyskredytować :-) tak wspaniały instrument naszego życia
    gospodarczego. Przecież to zbawienna instytucja pomnażająca nasze
    oszczędności i pozwalająca nam aspirować do tych lepszych "mądrzejszych"
    którzy potrafią zrobić coś z niczego a przy tym nic nie robiąc. Jak
    możecie? ;-)

  • 14. Data: 2012-12-07 22:37:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 23:36:43 +0100, SQLwiel napisał(a):

    > Ja Ci wytłumaczę, przejrzyście:
    > Przygotuj sobie parędziesiąt kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
    > nie zobaczysz.

    Można to przepuścić w o wiele przyjemniejszy sposób np. w kasynie ;)

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2012-12-07 23:46:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 12/07/2012 07:13 PM, m wrote:

    (...)

    > Dopóki inwestuje/gra za swoje, to masz rację. Ale jak na kredyt (co u
    > niektórych się zdarza), no to ...

    Mowisz o zarzadzajacych funduszami? :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 16. Data: 2012-12-08 04:57:28
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.12.2012 23:46, Tomasz Chmielewski pisze:
    > On 12/07/2012 07:13 PM, m wrote:
    >
    > (...)

    > Mowisz o zarzadzajacych funduszami? :)

    Mówię o lewarze.