-
31. Data: 2005-04-25 13:03:07
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: Karol S <k...@z...pl>
Peet napisał(a):
> - Drukowanie porwierdzeń operacji do pliku pdf,
> - Wyciągi na email - co chyba powinno być standardem w banku
> internetowym a czego w mBanku nie uświadczysz.
Jest jeszcze wyszukiwanie w historii według rodzaju operacji i kwoty, a
nie tylko po dacie
Karol
-
32. Data: 2005-04-25 16:20:51
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: t...@p...com
> Dnia 25 Apr 2005 13:35:13 +0200, t...@p...com napisał(a):
>
> >> ten sposób enigmatycznej odpowiedzi jest dodatkowym zabezpieczeniem!
> >
> > ROTFL. Ty na poważnie czy tak sobie trollujesz?
>
> czy uwazasz, ze system powinien powiedziec Ci, ze wpisałes błędne hasło (a
Oczywiście. I Multi tak robi. Tylko ma najwyraźniej znany mi z mBanku problemem
z ciasteczkami pod Operą.
> może jeszcze powinien podawać, który znak zgadłeś ..... MSPANC)
Jeżeli nie masz pojęcia do czego służy hasło, to może ci powinien podawać... :>
A może to ty pisałeś system logowania do VWB lub Lukasa, domorosły znawco
bezpieczeństwa ;)
R.P.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
33. Data: 2005-04-25 18:25:39
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: RBproof <...@p...co>
Dnia 25 Apr 2005 18:20:51 +0200, t...@p...com napisał(a):
>> Dnia 25 Apr 2005 13:35:13 +0200, t...@p...com napisał(a):
>>
>>>> ten sposób enigmatycznej odpowiedzi jest dodatkowym zabezpieczeniem!
>>>
>>> ROTFL. Ty na poważnie czy tak sobie trollujesz?
>>
>> czy uwazasz, ze system powinien powiedziec Ci, ze wpisałes błędne hasło (a
>
> Oczywiście. I Multi tak robi. Tylko ma najwyraźniej znany mi z mBanku problemem
> z ciasteczkami pod Operą.
>
>> może jeszcze powinien podawać, który znak zgadłeś ..... MSPANC)
>
> Jeżeli nie masz pojęcia do czego służy hasło, to może ci powinien podawać... :>
>
> A może to ty pisałeś system logowania do VWB lub Lukasa, domorosły znawco
> bezpieczeństwa ;)
>
> R.P.
postaraj sie zrozumieć dlaczego system nie powinien sie spowiadać, co w
parze użytkownik, hasło jest błędne - jeśli tego nie rozumiesz, to jest mi
tylko przykro :P
ps. popatrz chociażby na poważne systemy operacyjne - przy błędzie
dostajesz wyłącznie informację o niemożności zalogowania - a nie dostaniesz
informacji gdzie jest błąd!
-
34. Data: 2005-04-25 19:21:27
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: t...@p...com
> postaraj sie zrozumieć dlaczego system nie powinien sie spowiadać, co w
> parze użytkownik, hasło jest błędne
A gdzie ja napisałem, że musi być akurat *co w parze jest błędne*?
> jeśli tego nie rozumiesz, to jest mi
> tylko przykro :P
Jeżeli nie umiesz czytać, to jest mi przykro :P
> ps. popatrz chociażby na poważne systemy operacyjne - przy błędzie
> dostajesz wyłącznie informację o niemożności zalogowania - a nie dostaniesz
> informacji gdzie jest błąd!
Taa... to teraz jeszcze raz popatrz na pierwotny komunikat. Aż do bólu.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
35. Data: 2005-04-25 19:37:03
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
t...@p...com napisał(a):
> Na super-profesjonalną też nie wygląda -- po wpisaniu błędnego hasła dostaję
> "błędny lub nieważny klucz sesji".
...i co Ci się tu nie zgadza?
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392
Tlen: msprungk
GG:1447098
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
36. Data: 2005-04-25 19:38:47
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
t...@p...com napisał(a):
> Oczywiście. I Multi tak robi. Tylko ma najwyraźniej znany mi z mBanku problemem
> z ciasteczkami pod Operą.
To mamy widocznie róźne Opery bo u mnie po wpisaniu błędnego hasła jest jak
byk:
"Błędny numer klienta (karty) lub hasło."
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392
Tlen: msprungk
GG:1447098
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
37. Data: 2005-04-25 19:39:42
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
t...@p...com napisał(a):
> Po paru minutach oglądania stwierdzam, że różni się od mBanku znacząco --
> niestety na niekorzyść.
Nie zgadzam się, ale o gustach się nie dyskutuje
> Rozwiązanie z pierwszej strony dostępu do szczegółów czy
> historii -- to chyba ewenement. Gdzie oni to podpatrzyli? To nawet nie leżało
> koło ergonomii :/
Widocznie nie widziałeś poprzedniego systemu transakcyjnego. Dopiero by Ci
się spodobało :>
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392
Tlen: msprungk
GG:1447098
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
38. Data: 2005-04-25 19:59:01
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: t...@p...com
> > Rozwiązanie z pierwszej strony dostępu do szczegółów czy
> > historii -- to chyba ewenement. Gdzie oni to podpatrzyli? To nawet nie
> > leżało
> > koło ergonomii :/
>
> Widocznie nie widziałeś poprzedniego systemu transakcyjnego. Dopiero by Ci
> się spodobało :>
Było jeszcze bardziej hardcorowe? A mówią, że VWB nic nie przebije :) Ale Multi
się jakoś udaje :)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
39. Data: 2005-04-25 21:06:42
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
t...@p...com napisał(a):
> Było jeszcze bardziej hardcorowe?
Może nie do końca, ale historia rachunku była mało przejrzysta. Za dużo
klikania, choć VW i tak nic nie przebije :)))
Pamiętam jak swego czasu pisałem przez pocztę wewnętrzną do VW czy są w
100% pewni, że muszę potwierdzać po kilka razy zanim wejdę do konta? Czy
nie można takich informacji umieścić gdzieś w zakładce pod nazwą np.
"informacje o koncie"? Ja naprawdę wiem jakie są limity transakcyjne i nie
muszę tego czytać za każdym razem jak sie do konta loguję. Otrzymałem
odpowiedź, że tak jest bo jest :)))
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392
Tlen: msprungk
GG:1447098
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
40. Data: 2005-04-25 23:25:34
Temat: Re: strona transakcyjna-ktory bank ma najlepsza?
Od: Grzesio <n...@g...pl>
taora napisał(a):
> tj. najbardziej intuicyjna i przyjazna? ja wyprobowalam tylko mbank i vw i
> powiem, ze mbank to niebo, a vw to ziemia. ciekawe, czy sa lepsze strony niz
> mbanku?
e-Integrum z BGŻ. Nowy interface jest zdecydowanie czytelniejszy od
Inteligo i mBanku.