  • 1. Data: 2011-05-13 05:48:28
    Temat: strona z rankingiem kredytów hipotecznych
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam

    czy jest cos poza forum-kredytowym gdzie mozna podumać nad warunkami w
    róznych bankach kredytów hipotecznych? Interesuje mnie sytuacja singiel-
    własna DG 1,5 roku- kredyt w CHF na 500 tys pln

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2011-05-13 07:28:12
    Temat: Re: strona z rankingiem kredytów hipotecznych
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-13, rt <x...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    [...]

    > czy jest cos poza forum-kredytowym gdzie mozna podumać nad warunkami w
    > róznych bankach kredytów hipotecznych? Interesuje mnie sytuacja singiel-
    > własna DG 1,5 roku- kredyt w CHF na 500 tys pln

    Przy KH banki wymagają 2 lat prowadzenia DG a zdolność liczą na podst.
    wpływów z ostatni rok/dwa lata, a nie na podstawie ostatnich 3 miesięcy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-05-13 10:12:52
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    sprawdź tutaj: http://www.finansosfera.pl/porownanie-kredytow-hipot
    ecznych/

  • 4. Data: 2011-05-13 10:52:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > róznych bankach kredytów hipotecznych? Interesuje mnie sytuacja singiel-
    > własna DG 1,5 roku- kredyt w CHF na 500 tys pln

    W Twojej sytuacji rankingi niewiele dadzą. Jesli prowadzisz DG od 1,5 roku
    dopiero to może się okazac że nieiwele banków wogole zajmie sie Twoim
    wnioskiem.

    Krzysiek