  • 1. Data: 2009-05-18 09:58:13
    Temat: stronka z aktualnymi danymi lokat
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    te % tak sie teraz zmieniaja.
    Gdzie znajde aktualne propozycje lokat ?

    m[...]

  • 2. Data: 2009-05-18 11:24:33
    Temat: Re: stronka z aktualnymi danymi lokat
    Od: Homzik <h...@g...com>

    i tak rewolwera z lokaty.open.pl raczej nic nie przebije

  • 3. Data: 2009-05-18 11:29:28
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Homzik pisze:
    > i tak rewolwera z lokaty.open.pl raczej nic nie przebije

    Ale ta oferta jest wazna tylko do dzisiaj.

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2009-05-18 12:24:47
    Od: Homzik <h...@g...com>

    ale wniosek wazny 2 tygodnie czyli do 1 czerwca

    co do innych ofert to zalezy na jak dlugo chce sie oszczedzac, aig
    bank i dominet/fortis maja niezle oferty z tego co pamietam

  • 5. Data: 2009-05-18 12:44:27
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Takie cos w weekend znalazlem:

    http://www.openfinance.pl/ratingi/3/38

  • 6. Data: 2009-05-18 13:05:25
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Homzik pisze:
    > i tak rewolwera z lokaty.open.pl raczej nic nie przebije

    rewolwer to 7%, po belce 5,67%. W eurobanku masz 6%, belki brak.

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2009-05-18 13:10:46
    Od: "p" <...@r...tu>

    Uzytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > rewolwer to 7%, po belce 5,67%. W eurobanku masz 6%, belki brak.

    Belka jest w eurobank

  • 8. Data: 2009-05-18 13:39:59
    Od: Homzik <h...@g...com>

    eurobank nie jest na 24 miesiace z mozliwoscia zerwania co 3 miechy

  • 9. Data: 2009-05-18 14:00:49
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    p pisze:

    > Uzytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Belka jest w eurobank

    pisz co chcesz, ja tam belki w eurobanku nie płacę.

  • 10. Data: 2009-05-18 14:04:10
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Homzik pisze:
    > eurobank nie jest na 24 miesiace z mozliwoscia zerwania co 3 miechy

    wiem, i co z tego? Nie o to pytał przedpiśca.