  • 11. Data: 2009-05-18 15:24:50
    Temat: Re: stronka z aktualnymi danymi lokat
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Przechodzilem dzis obok SKOKu, oprocentowanie nawet do 8,40% (a jakas kroczaca nawet
    wiecej) i tego raczej nic nie przebije.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-05-18 15:36:20
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Zyga wrote:

    > pisz co chcesz, ja tam belki w eurobanku nie płacę.

    dlaczego porownujesz lokate 24 miesieczna z 2 miesieczna ?

  • 13. Data: 2009-05-18 16:45:28
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego porownujesz lokate 24 miesieczna z 2 miesieczna ?

    bo pytanie było o lokaty a nie o lokaty 24 miesięczne

  • 14. Data: 2009-05-18 16:54:04
    Od: "p" <...@r...tu>

    Uzytkownik "acelnószz" <u...@w...eu> napisal w wiadomosci
    >Przechodzilem dzis obok SKOKu, oprocentowanie nawet do 8,40% (a jakas
    >kroczaca nawet ?wiecej) i tego raczej nic nie przebije.

    Dales sie nabrac reklamie ?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Oprocentowanie-lokat
    -SKOK-lepsze-niz-w-bankach-1629328.html

  • 15. Data: 2009-05-18 17:13:08
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Dlaczego nabrac?
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2009-05-18 19:27:21
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Zyga wrote:

    > rewolwer to 7%, po belce 5,67%. W eurobanku masz 6%, belki brak.

    formalnie, to w eurobanku belka jest, tylko sie zaookragla do zera
    w sprzyjajacych warunkach, co przy mozliwych 5 kontach oszczednosciowych
    wyglada lepiej w porownaniu z innymi bankami. przynajmniej gotowka nie
    traci na wartosci, bo tych 2% ponad inflacje to zyskiem trudno nazwac :)

  • 17. Data: 2009-05-18 23:44:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Maj, 07:29, jijomo <l...@o...pl> wrote:

    > Ale ta oferta jest wazna tylko do dzisiaj.

    I rzeczywiscie lokaty rewolwer na 7% juz nie ma (jest na 6.6%).

  • 18. Data: 2009-05-19 07:29:51
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    comperia.pl

  • 19. Data: 2009-05-19 14:25:53
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    bradley.st pisze:
    > Takie cos w weekend znalazlem:
    >
    > http://www.openfinance.pl/ratingi/3/38

    AIG ma jak zawsze wysoki rating. A oni to jakoś nie bankrutują? :)