  • 21. Data: 2009-02-11 10:26:15
    Temat: Re: studia MBA - czy dają 100% sukces?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Pani Olu!
    Czy Pani przypadkiem nie jest naganiaczem na zlecenie szkółek MBA? Jak się
    nie wie po co MBA to znaczy, że się tego nie potrzebuje.
    Dombrek

  • 22. Data: 2009-02-11 10:33:20
    Temat: Re: studia MBA - czy daj? 100% sukces?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    >Moim obecnym pracodawcą jest państwowa uczelnia i dla
    >swojego doktoranta studia MBA za 32 tysięcy, zwłaszcza że na innej
    >lecz prywatnej uczelni, to byłby dla nich chyba szczyt
    >surrealistycznego pomysłu! :)

    Nie narzekaj. Państwowa uczelnia przynajmniej jest pewna i nie zbankrutuje.
    I lepszy doktorat niż wszelkie MBA. A jeśli nie wiesz czemu, to zastanawiam
    się co Ty w ogóle robisz na uczelni i kto Cię zatrudnił (swoją drogą na
    jakiej uczelni pracujesz?). Nie wiem jak było z Tobą, ale z doświadczenia
    wiem, że na uczelniach 97% pracowników to osoby, które miały same piątki w
    indeksie, ale o praktyce nie mają pojęcia.

    Jak napisałaś, jesteś "początkującym naukowcem" (przed doktoratem). Dam Ci
    więc jedną wskazówkę: pieniądze przychodzą wtedy, gdy przestaje się o nich
    myśleć.

    Pozdrawiam
    Dombrek

  • 23. Data: 2009-02-11 10:41:39
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pani Olu!
    > Czy Pani przypadkiem nie jest naganiaczem na zlecenie szkółek MBA? Jak się
    > nie wie po co MBA to znaczy, że się tego nie potrzebuje.
    > Dombrek

    no właśnie jakoś cienkie te argumenty...............
    zaraz sie okaze ze mamy virus marketing tutaj...............
    manager=osoba zdecydowana i majaca jasne cele
    a nie pytanie rodem z podstawówki..........

    wiarygodność kolezanki leci na łeb, zresztą po IP mozna zerknac co za
    firma...... chyba ze sie Pani Ola sama przyzna..........

    --
    Sebastian

  • 24. Data: 2009-02-11 15:45:51
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > manager=osoba zdecydowana i majaca jasne cele

    ... Lub (choć nie wiem czy w tym przypadku), jeśli mamy takich managerów to
    się nie dziwię, że większość firm wtopiła teraz na opcjach walutowych ;)
    Dombrek

  • 25. Data: 2009-02-12 19:58:11
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

> [...]
    > ... Lub (choć nie wiem czy w tym przypadku), jeśli mamy takich managerów
    > to się nie dziwię, że większość firm wtopiła teraz na opcjach walutowych

    chyba jednak typowa naganiaczka pracująca na zlecenie
    czmychnięcie bez wyjaśnień, a raczej ich próby, po tym jak wskazałeś, chyba
    odpowiada samo za siebie............
    zresztą po adresie wygląda to mi na pewną firemkę.............

    --

    Sebastian

  • 26. Data: 2009-02-12 20:02:18
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    tak swoją drogą to podziwiam ignorancję takich firm i sposób "podejścia"
    rozmówców, wyjątkowo słaby prawie zawsze..........
    ale skoro ktos chce za to płacić......................
    i np taki Koźmiński......... nie żałuje swojej reputacji............

    pojeeeee....... ten świat...........

    --

    Sebastian

  • 27. Data: 2009-02-12 20:16:40
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > wiarygodność kolezanki leci na łeb, zresztą po IP mozna zerknac co za
    > firma...... chyba ze sie Pani Ola sama przyzna..........

    [...]
    From: o...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes
    Subject: =?ISO-8859-1?Q?Re=3A_studia_MBA_=2D_czy_daj=B1_100=2
    5_sukces=3F?=
    Date: Tue, 10 Feb 2009 15:31:35 -0800 (PST)
    [...]

    Dla 93.105.135.55 wyskakuje mi:

    http://whatismyipaddress.com/staticpages/index.php/l
    ookup-results

    Jędrzejów. Jest tam jakaś uczelnia ...?

    Endriu

  • 28. Data: 2009-02-12 20:23:39
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Dla 93.105.135.55 wyskakuje mi:
    >
    > http://whatismyipaddress.com/staticpages/index.php/l
    ookup-results

    > Jędrzejów. Jest tam jakaś uczelnia ...?

    No chyba że:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fd14ed7b98d2011
    .html

    Kończyć MBA w renomowanej uczelni ....Kieleckiej.

    Endriu

  • 29. Data: 2009-02-12 23:25:43
    Od: o...@g...com

    On 10 Lut, 22:01, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > osobiscie mogę polecić SGH i "Zarządzanie Produktami i Usługami"
    > jest tam paru ciekawych wolnomyślicieli którzy starają się ciekawie pokazać
    > różne kierunki

    Prawdopodobnie masz na myśli to:
    http://www.sgh.waw.pl/ksztalcenie/podyplomowe/spis/z
    arzadzanie_produktami_i_uslugami/

    Otóż jak widzisz, niestety nie ma już żadnej rekrutacji na nową edycję
    tegoż... :(
    Może jakieś inne sugestie proszę?

    A swoją drogą to trochę denerwujący jest BAŁAGAN jaki panuje tam na
    portalu SGH w wykazie tych studiów podyplomowych. Kursy już
    "martwe" (już dawno nie prowadzone lub takie na które rekrutacja już
    się zakończyła) stanowią chyba ponad 3/4 pozycji i są wymieszane z
    aktualnymi. Podział na "w semestrze letnim" i "w semestrze zimowym"
    jest kompletnie nic nie znaczący, studia zaczynające się w letnim są w
    zakładce "w semestrze zimowym" i vice versa! Trzeba się teraz
    przekopywać przez to multum tekstu bez jakiegokolwiek już znaczenia,
    wczytywać się w każdą pozycję z osobna, ażeby dowiedzieć się czy na
    dane studia będzie lub jest prowadzona rekrutacja czy już należą one
    do "chlubnej" historii!
    Taka rzekomo renomowana uczelnia a taki wredny bałagan, wstyd!

  • 30. Data: 2009-02-12 23:48:22
    Od: o...@g...com

    On 11 Lut, 01:51, Bufon z PO <i...@i...invalid> wrote:
    > MBA nie ma nic wspolnego z nauka to tylko taki pomagier kretaczy i oszustow.

    Ale pomagier w jakim sensie? Jeśli to nie nauka tylko recepty "jak nie
    zginąć w brutalnym świecie" to tym gorzej dla nauki! Zresztą po 3-ch
    latach na uczelni widzę, że nauka to jedno wielkie oszustwo! Obecna
    nauka jest zakładnikiem polityki i lobbystów. (A już na pewno tymi
    zakładnikami są sfrustrowani finansowo naukowcy, profesorowie,
    doktorzy itd. częstokroć czujący się życiowo oszukani!) Instytuty
    naukowe na całym świecie udowadniają teorie za które płacą wielkie
    podmioty którym z kolei potrzebne są pochlebne opinie "autorytetów" do
    załatwiania swych brudnych spraw. Przepraszam za tę wycieczkę ale
    skoro kolega zaczął w tym tonie...

    > Dopoki Madoff i s-ka na wolnosci zapotrzebowanie na pacholkow zdaje sie nadal spore
    :-/

    A nie odwrotnie?

    > Postaw pare lodow wykladowcy a pieniadze "zainwestuj"

    A w co mam zainwestować te 32 tysiące?

    > "Doswiadczenie" i wartosc "naukowa" tak zdobytego "dyplomu" wieksze niz gdybys
    bazgrala w zeszytach glupoty przez 4 lata

    Nie wiem czy Cię dobrze rozumiem ale jeśli masz na myśli, że próby
    takich osobistych inwestycji, np. jakieś spekulacje i kombinacje
    giełdowe, lub z nieruchomościami itp. a może jakaś własna firma... że
    to da o Himalaje większą wiedzę niż kurs MBA w nawet najbardziej
    renomowanej uczelni - to pełna zgoda!

    Tylko chyba cały widz tkwi w tym, że aby w ogóle coś takiego zacząć (i
    natychmiast nie polec) to najpierw trzeba mieć trochę konkretniejszego
    pojęcia o ekonomii, rynku, standardach i mechanizmach tam
    istniejących! A tego właśnie spodziewam się nauczyć na MBA! Może się
    mylę ale te wszystkie hasła o tym czym się różni MBA od innych kursów
    podyplomowych z dziedziny ekonomii, np. na SGH, to jak dla mnie
    sprowadza się do tego, że tam są rzeczy nieco konkretniejsze,
    najbardziej praktycznie przydatne, bez wałkowania nudnych i pustawych
    (naukowych) formułek...