  • 11. Data: 2009-03-15 15:34:04
    Temat: Re: subiektywne porównanie aliora i mBanku - może ktoś coś dorzuci?
    Od: amcinpiL <e...@...sigu>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 03:52:03 -0700 (PDT), plusz napisał(a):

    > Może ktoś z was chce coś dorzucić lub poprawić?

    Proszę napisz mi jak można ustawić krótsze i łatwiejsze hasło do aliora...?
    Mnie właśnie ten element i późniejsze ślimaczenie się strony tak bardzo
    negatywnie nastawia do tego banku, że zasłania jego plusy.

    --
    pozdrawiam
    Lipnicma

  • 12. Data: 2009-03-15 16:32:06
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 15 Mar, 16:34, amcinpiL <e...@...sigu> wrote:

    > Proszę napisz mi jak można ustawić krótsze i łatwiejsze hasło do aliora...?
    > Mnie właśnie ten element i późniejsze ślimaczenie się strony tak bardzo
    > negatywnie nastawia do tego banku, że zasłania jego plusy.

    cieszę się, że nie jestem jedyny, który tak uważa
    co do ślimaczenia, to chyba działa podobnie jak u innych, ale oni mają
    tą animację "loading" - zamiast przyspieszać klient ma wrażenie, ze
    jest wolniej

    --
    plusz

  • 13. Data: 2009-03-15 17:33:46
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 15 mar 2009 o 17:32 GMT, plusz napisał(a):

    > cieszę się, że nie jestem jedyny, który tak uważa

    rozwiazanie rzeczywiscie oryginalne, chociaz jakies inne banki tez to
    stosuja, ale nie maco przesadzac, na tworzenie hasel latwych do
    zapamietania sa sposoby, ja ponad 10 znakowe haslo zapamietalem w 5 sekund
    :) a ma prawie wszystkie rodzaje znakow...

    Wole juz takie maskowane haslo niz logowanie sie za pomoca tokenu w
    eurobanku

    > co do ślimaczenia, to chyba działa podobnie jak u innych, ale oni mają
    > tą animację "loading" - zamiast przyspieszać klient ma wrażenie, ze
    > jest wolniej

    Od jakiegos czasu serwis dziala na prawde szybko, strony laduja sie
    momentalnie, jest tak juz od conamniej miesiaca jak niedluzej, poczatkowo
    rzeczywiscie byly problemy z szybkoscia, ale ladnie to dopracowali...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ For every vision there is an equal and ]