  • 131. Data: 2009-05-22 22:05:17
    Temat: Re: sukces OFE
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Rafał Błachnio pisze:
    > Jak wszyscy zwolennicy UPRu mylicie wolność z anarchią i prawem dżungli.
    > I jak większość zwolenników UPRu, w końcu z tego wyrośniecie.

    Przepraszam, bo nie złapałem. Znaczy się masz wyłączność na definiowanie
    wolności, ta twoja jest jedynie słuszna?

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 132. Data: 2009-05-22 22:08:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michał pisze:

    > Przepraszam, bo nie złapałem. Znaczy się masz wyłączność na definiowanie
    > wolności, ta twoja jest jedynie słuszna?

    Pozwolę sobie zacytować znanego socjalistę, Jotte'go:

    "Kto tak powiedział? I dlaczego mamy się tym przejmować"

    ;)

    Ad meritum: według Rafała odkładanie na emeryturę wedle uznania to
    anarchia? No comments...

    --
    Liwiusz

  • 133. Data: 2009-05-23 00:27:39
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Maj, 22:42, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    Miejmy nadzieję, że wkrótce medycyna znajdzie jakiś środek zaradczy na
    Twoje przypadłości. Trzymaj się ciepło !

    P.S. Podobnie jak Ty, mój młodszy brat jest w sferze opieki zdrowotnej
    wyrzucony poza nawias wolnego rynku. Padaczka od urodzenia.

  • 134. Data: 2009-05-23 09:41:08
    Od: Rafał Błachnio <a...@m...invalid>

    Michał pisze:
    > Przepraszam, bo nie złapałem. Znaczy się masz wyłączność na definiowanie
    > wolności, ta twoja jest jedynie słuszna?

    A kto tak twierdzi? Uważaj sobie co chcesz, co mi do tego. Możesz
    zaklinać rzeczywistość i walczyć z "systemem". Twoja wola.

    --
    Raf

  • 135. Data: 2009-05-23 11:03:00
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Rafał Błachnio pisze:
    > A kto tak twierdzi?

    Ty, insynuując, że istnieje jakaś "właściwa" wolność i jest ona inna.
    Zabieg typowy dla manipulacji i propagandy.

    > Możesz
    > zaklinać rzeczywistość i walczyć z "systemem". Twoja wola.

    Ja za to daję Ci prawo do akceptacji lub nawet pokornej zależności od
    systemu. Tylko nie zmuszaj innych do jego powszechności, bo będziesz
    totalitarystą.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 136. Data: 2009-05-24 10:18:44
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Mamy to samo, w "najbezpieczniejszym" funduszu :-/
    JaC

    -----