  • 1. Data: 2008-12-16 23:00:11
    Temat: sumowanie limitu kart a Alior
    Od: BartekE320 <k...@g...com>

    Witam! Czy w Alior banku mozna sumowac limity przenoszonych kart?
    Chcialbym przeniesc 2 goldy po 10k zl i zastanawiam sie, czy moznaby to
    zsumowac. Drugie pytanie - jakie sa konsekwencje napisania w tych ich
    cudownym oswiadczeniu nieprawdy, czyli jesli nie pracuje, a napisze, ze
    pracuje i zarabiam np. 500zl? Czy jest jakis inny bank, ktory umozliwia
    przelewy z karty, sumowanie limitow i nie wymaga takich oswiadczen przy
    przenoszeniu?

  • 2. Data: 2008-12-16 23:25:50
    Temat: Re: sumowanie limitu kart a Alior
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:op.ul916ltoqzh9oh@xxx-5fbc58e0a76, *BartekE320* wrote:
> [...]
    > napisze, ze pracuje i zarabiam np. 500zl? Czy jest jakis inny bank,
    > ktory umozliwia przelewy z karty, sumowanie limitow i nie wymaga

    Rajfi, Mille. Bo nic nie mowiles ze przelewy z karty maja byc darmowe ;-)

    Na dzien dzisiejszy Alior tez przelewow nie oferuje... I chyba nie sumuje
    kart.
    Sumuje takze Getin i ma darmowe przelewy, ale wymagaja wypelnienia przez
    ciebie oswiadczenia o dochodach.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-12-17 08:28:28
    Od: m...@g...com

    On 17 Gru, 01:25, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:

> [...]
    > kart.
    > Sumuje takze Getin i ma darmowe przelewy, ale wymagaja wypelnienia przez

    Alior sumuje karty... Do 30 tys. wypełniasz oświadczenie a powyżej 10
    tys. musi być żona lub mąż podczas podpisania umowy. Poza tym trzeba
    przedstawić wyciągi z konta że wpływa pensja. Mnie sprawdzili i
    stwierdzili że nic z tego.. W innych bankach z koleji witają mnie z
    otwartymi ramionami... Cóż.. Wyższa kultura bankowości..

  • 4. Data: 2008-12-17 09:15:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    BartekE320 <k...@g...com> wrote:
    > Witam! Czy w Alior banku mozna sumowac limity przenoszonych kart?
    > Chcialbym przeniesc 2 goldy po 10k zl i zastanawiam sie, czy moznaby to
    > zsumowac.

    Mi tak przenoszą dwie karty, że limit mam jak z tej z wyższym limitem, ale
    mniejszy niż suma limitów. Mimo, że na początku twierdzili, że będzie
    (A+B)*1.3

    a.

  • 5. Data: 2008-12-17 14:11:41
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 00:25:50 +0100, darnok napisał(a):

    > Na dzien dzisiejszy Alior tez przelewow nie oferuje... I chyba nie
    > sumuje kart.

    Jak widać Alior nie ma także żadnego kredytu hipotecznego
    http://tinyurl.com/alior-zero-hipotek

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-12-17 16:10:48
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Witam! Czy w Alior banku mozna sumowac limity przenoszonych kart?

    Tak.

    > Chcialbym przeniesc 2 goldy po 10k zl i zastanawiam sie, czy moznaby to
    > zsumowac.

    Tak.

    Drugie pytanie - jakie sa konsekwencje napisania w tych ich
    > cudownym oswiadczeniu nieprawdy, czyli jesli nie pracuje, a napisze, ze
    > pracuje i zarabiam np. 500zl?

    Jeśli wyjdzie na jaw jest paragraf za wyłudzenie kredytu. Wyjdzie na jaw
    pewnie w sytuacji np. reklamacji.

  • 7. Data: 2008-12-17 16:17:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli wyjdzie na jaw jest paragraf za wyłudzenie kredytu. Wyjdzie na jaw
    > pewnie w sytuacji np. reklamacji.

    W jaki sposób?

    marekz

  • 8. Data: 2008-12-17 17:19:09
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > W jaki sposób?

    Gdy zareklamujesz transakcję zrobioną przez złodzieja i będziesz chciał, aby
    bank pokrył np. 20.000 debetu na Goldzie to rozpoczną od tego jakim cudem
    bezrobotny student dostał Golda.

  • 9. Data: 2008-12-17 17:29:10
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Gdy zareklamujesz transakcję zrobioną przez złodzieja i będziesz chciał,
    > aby bank pokrył np. 20.000 debetu na Goldzie to rozpoczną od tego jakim
    > cudem bezrobotny student dostał Golda.

    Szczerze mówiąc nie wydaje mi się. Przy okazji reklamacji związanej z
    fraudem (nie mówiącjużo innych, bardziej typowych reklamacjach), w
    standardowej sytuacji nikt od właściciela karty nie będzie wymagał
    dokumentowania jego statusu w chwili wydawania karty. To mogłoby nastąpić
    dopiero wtedy gdyby właścicielowi karty udowodniono, że sam jest autorem
    tego fraudu i usiłował w ten sposób wyłudzić środki banku.

    marekz

  • 10. Data: 2008-12-17 17:36:58
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

> [...]
    > dopiero wtedy gdyby właścicielowi karty udowodniono, że sam jest autorem
    > tego fraudu i usiłował w ten sposób wyłudzić środki banku.

    Tylko, że właśnie próba wyłudzenia kredytu najczęściej jest blokowana po
    stwierdzeniu fałszywego oświadczenia/zaświadczenia. Niemniej możliwe jest
    działanie wstecz. Jak udowodnisz, że nie byłeś w zmowie z przestępcami?
    Szczególnie, gdy pozostaną nieuchwytni? Standardowo bank najpierw zrobi
    wywiad czy prawnie kartę otrzymałeś. Przypominam, iż mówimy o kartach
    złotych/prestiżowych, a na nich limit to nie 1000zł.