  • 11. Data: 2005-02-24 11:50:44
    Temat: Re: super reklama na bankomatach Euronetu :)
    Od: "567.07.07" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/vfc>

    plusz napisał(a):

    > jak widać, reklama została zauważona i zapamiętana, co jest obecnie dość
    > rzadkie :)

    Święte słowa.

    R,
    --

    Innowacyjność - to chyba ona, mnie pobudza. Polubiłem ją.

  • 12. Data: 2005-03-02 07:17:24
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message cvk9cv$d4l$...@a...news.tpi.pl, plusz

    > idiotyczną albo nie idiotyczną
    > jak widać, reklama została zauważona i zapamiętana, co jest obecnie
    > dość rzadkie :)

    Taaa, ale to antyreklama - telefonu nie kupię, bo się będę bał,
    że mi gdzieś wleci w jakąś dziurę :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 13. Data: 2005-05-23 05:35:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2005 11:13:17 +0100, plusz napisał(a):

    > idiotyczną albo nie idiotyczną
    > jak widać, reklama została zauważona i zapamiętana, co jest obecnie dość
    > rzadkie :)

    No i co z tego - telefon to motorola, więc błeee ;P

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004