  • 11. Data: 2002-01-24 07:06:36
    Temat: Re: superkonto -> e-superkonto
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Marek Kuchciak <m...@w...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...home.pl...
    > Slawek Kos:

    > Nie można też zażyczyć sobie przesyłania wyciągów pocztą elektroniczną,
    > co jest dostępne dla "zwykłego" superkonta. Mnie tłumaczyli (z pół roku
    > temu), że "przecież można to sprawdzić przez WWW", czyli login +
    > uwierzytelnienie tokenem + po kilka kliknięć dla każdej operacji.
    >
    > Nie rozumiem, dlaczego nie mogą (a może nie chcą) tego udostępnić w
    > e-superkoncie.

    Swego czasu PKO BP na swojej stronie objawilo, ze od xx dnia wyciagi na
    e-mail sa dostepne dla wszystkich rachunkow.
    Poszedlem wiec do oddzialu gdzie mam Bizns Partner i poprosilem o
    przesylanie wyciagow na e-mail, ten sam na ktory przesylali wyciagi z
    Superkonta oraz obciazanie oplatami za ta usluge Biznes Partnera poniewaz
    wlasnie likwiduje Superkonto. Dla obslugi okazalo sie to za trudne...;-)
    Napisalem na i...@p...pl zapytajca jak to sie dokladnie robi bo obsluga
    proponuje mi m.in. likwidacje konta e-mail i zalozenie nowego, a ja nie
    chce.
    1. W odpowiedzi dowiedzialem sie, ze info na e-mail jest dostepne dla
    WSZYSTKICH rachunkow w PKO BP -> moze ty tez napisz...;-) (zwlaszcza, ze
    info o transakcjach eKarta JEST dostepne na e-mail)
    2. Zidentyfikowali mnie po adresie e-mail i nazwisku i zadzwonili do
    oddzialu "poinstruowac".
    3. i...@p...pl mnie przeprosilo i napisalo, ze oddzial juz umie.
    4. Nagle sie okazalo ze w oddziale znaja numer mojej komorki i zadzwonili
    przeprosic.

    Najlepiej napisz do i...@p...pl czy na pewno nie mozna...;-)

    --
    Pozdrowienia