  • 11. Data: 2009-10-03 19:21:35
    Temat: Re: supermarket funduszy poza mbankiem
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    eg wrote:

    > platne, porazka :(

    wszystkie fundusze sa platne, bo z tego zyja. co prawda niektore funudsze
    obecnie w ramach promocji nie pobieraja oplaty przy nabyciu, ale za
    zbycie i zarzadzanie czesza jak zwykle, albo i lepiej :)

    ostatnimi tygodniami widzialem, ze deutsche bank ma promocje na nabycie
    roznych funduszy jesli to kogos interesuje, ale ja i tak wole tanszy
    rachunek brokerski aliora.

  • 12. Data: 2009-10-03 21:33:51
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Fortis Bank ma w swojej ofercie kilka funduszy, oplata za nabycie/zbycie
    > za
    > posrednictwem platformy internetowej za 0 pln.
    >
    > http://www.fortisbank.com.pl/finanse-osobiste/polski
    e-i-zagraniczne-fundusze-inwestycyjne.htm

    Wybor nie az tak duzy, czesc platnych czesc nie, za to za prowadzenie
    rachunku osobistego licza sobie nie tak malo :(