  • 1. Data: 2003-02-06 22:26:52
    Temat: supermarket m-banku: trzeba ich pilnowac niestety
    Od: k...@p...onet.pl

    Kupilem dzis pierwsze jednostki. 2 dni temu juz bym kupil, ale... Wchodze na
    strone supermarketu i widze notowania citifunduszy. No to wchodze na swoje
    logowanie - fajnie! Mam juz uaktywnione konto (po 2.5 tygodnia od rozmowy z
    mlinka). Wchodze dalej i co widze?! Nie ma citifunduszy. Dzwonie na mlinke bez
    weryfikacji. Pytam Pania: "Fundusze Citi... Gdzie sa?" A Pani: "No na tej
    stronie supermarketu" (i tu dyktuje mi adres). Ja mowie: "w notowaniach sa, ale
    na poziomie klienta nie ma". Ona powtarza: "Sa! Gdzie Pan czyta?! Te mozna
    kupic, ktore sa na stronie supermarketu". Ja mowie: "widze po zalogowaniu swoje
    rachunki i nie ma citifunduszy, choc w notowaniach sa". Pani: "chwileczke"
    (cisza przez 7 minut). Po chwili Pani wraca: "Dobrze, zweryfikuje Pana i
    przyjme reklamacje. Oddzwoni ktos do Pana.".

    Loguje sie dzis (2 dni po w/w rozmowie). Wchodze w fundusze i... Sa
    citifundusze juz do kupienia...

    Moral: m-banku jednak trza pilnowac. Troche z nich taka manufakturka reczna...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 2. Data: 2003-02-07 06:57:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:595a.00000714.3e42e12a@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <k...@p...onet.pl>:

    > Loguje sie dzis (2 dni po w/w rozmowie). Wchodze w fundusze i... Sa
    > citifundusze juz do kupienia...
    >
    > Moral: m-banku jednak trza pilnowac. Troche z nich taka manufakturka
    > reczna...

    Zupelny przypadek. Citifundusze dopiero zostaly dodane i bylo to oglaszane
    na stronach! Twoja interwencja nie miala sensu. mLinka nie byla
    zorientowana.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-09 16:57:32
    Od: k...@p...onet.pl

    > Zupelny przypadek. Citifundusze dopiero zostaly dodane i bylo to oglaszane
    > na stronach! Twoja interwencja nie miala sensu. mLinka nie byla
    > zorientowana.

    Wlasnie mi o te m-linke chodzi i tez o ich strone internetowa. Wchodze na nia i
    widze notowania citifunduszy. Pani na m-lince instruuje mnie pewnym glosem,
    ze "te fundusze sa dostepne, ktore sa NOTOWANE NA STRONIE SUPERMARKETU!". Moze
    i interwencja nie miala sensu, ale po prostu taki byl moj odbior tematu jako
    klienta zaciekawionego oferta banku. A przeciez mozna wszystko przygotowac na
    czas i jak nalezy. Moze lepiej troche pozniej odpalic usluge i miec wszystko
    ustawione, niz recznie manufakturzyc i liczyc na wyrozumialosc klientow...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01