  • 1. Data: 2003-01-28 12:53:27
    Temat: supermarket - oplaty
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Jakie sa oplaty zwiazane z wstapieniem do Funduszu Inwestycyjnego
    poprzez mBank?
    Czy dobrze rozumuje, ze jesli mBank mowi, ze nie pobiera zadnych
    prowizji (powiedzmy od ilus tam akcji) to jedyna prowizja jaka zaplace
    jest prowizja danemu funduszowi?
    np.: GTFI 1,2%?
    i czy jest to prowizja jednorazowa w skali roku czy przy zakupie - czy
    przy sprzedazy?
    dzieki za wyjasnienia

    damian

  • 2. Data: 2003-01-28 13:02:05
    Temat: Re: supermarket - oplaty
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Jakie sa oplaty zwiazane z wstapieniem do Funduszu Inwestycyjnego
    > poprzez mBank?

    Jeżeli jesteś klientem mbanku to jest to koszt telefonu do mlinii i
    odesłania oświadczenia przysłanego przez mbank (o ile nie będą przerzucone
    koszty przesyłki na adresata ;-). Jeżeli nie jesteś klientem to koszty
    podobne (tylko trochę to potrwa, bo musisz założyć ekonto).

    > Czy dobrze rozumuje, ze jesli mBank mowi, ze nie pobiera zadnych
    > prowizji (powiedzmy od ilus tam akcji) to jedyna prowizja jaka zaplace
    > jest prowizja danemu funduszowi?
    > np.: GTFI 1,2%?

    Tak

    > i czy jest to prowizja jednorazowa w skali roku czy przy zakupie - czy
    > przy sprzedazy?

    To jest opłata "za zarządzanie " danym funduszem i jest już uwzględniona w
    wycenie jednostki uczestnictwa. To co widzisz w notowaniach jest już z
    uwzględnieniem kosztów zarządzania.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-01-28 13:05:51
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "damian" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest prowizja danemu funduszowi?
    > np.: GTFI 1,2%?
    > i czy jest to prowizja jednorazowa w skali roku czy przy zakupie - czy

    Nie ma zadnych oplat. Oplata za zarzadzanie jest juz w wycenie jednostek. No
    podatek Belki przy umorzeniu
    oddac trzeba. I tu pytanie czy podawana wartos jest juz z potraconym
    podatkiem czy bez ?

  • 4. Data: 2003-01-28 13:07:13
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    ROBBO 2 wrote:

    > I tu pytanie czy podawana wartos jest juz z potraconym
    > podatkiem czy bez ?

    Bez.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-01-28 13:32:17
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Bez.

    Chodzilo mi o Saldo calosciowe podawne w SFI na stronie mbanku a nie wycene
    jednostek.

  • 6. Data: 2003-01-28 13:45:09
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    ROBBO 2 wrote:

    > Chodzilo mi o Saldo calosciowe podawne w SFI na stronie mbanku a nie
    > wycene jednostek.

    Mi również ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-01-28 13:50:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b160ka$re3$1@news.onet.pl, ROBBO 2 <r...@o...pl>:

    > Chodzilo mi o Saldo calosciowe podawne w SFI na stronie mbanku a nie
    > wycene jednostek.

    Bez.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-28 15:29:10
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    czyli moj maly formularzyk z excella sie dalej przyda.

  • 9. Data: 2003-01-28 18:25:27
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak