  • 1. Data: 2012-06-18 09:52:54
    Temat: sync - co z debetówką?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Jeśli dobrze rozumiem zasady owiśniowania, to muszę wykonać 3 operacje
    kartą - zgadza się? A jak tą kartę zamówić? Próbuję złożyć wniosek, ale
    z listy da się wybrać jedynie naklejkę zbliżeniową. A ja nie chcę się
    zbliżać... :-(

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2012-06-18 09:54:44
    Temat: Re: sync - co z debetówką?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.06.2012 09:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > kartą - zgadza się? A jak tą kartę zamówić? Próbuję złożyć wniosek, ale
    > z listy da się wybrać jedynie naklejkę zbliżeniową. A ja nie chcę się

    A co wybierales przy skladaniu wniosku?
    U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
    juz wyslana.

  • 3. Data: 2012-06-18 09:57:05
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 18.06.2012 09:54, neoniusz pisze:

    > A co wybierales przy skladaniu wniosku?
    > U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
    > juz wyslana.

    że tak się wtrącę: a mozna zamówić kartę i naklejkę? Ja czekam aż
    dojdzie przelew z ING do sync. We wniosku zamowilem kartę ...ale czasami
    warto się pozbliżać :)

    ETR

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 4. Data: 2012-06-18 09:58:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.06.2012 09:57, ETR pisze:

    > że tak się wtrącę: a mozna zamówić kartę i naklejkę? Ja czekam aż
    > dojdzie przelew z ING do sync. We wniosku zamowilem kartę ...ale czasami
    > warto się pozbliżać :)

    Wyglada na to, ze mozna. Jak przy skladaniu wniosku o konto zaznaczyles
    zwykla karte (debit paypass) to pozniej w systemie masz jeszcze
    mozliwosc zamowienia naklejki - wybor karta jest "wyszarzony".

  • 5. Data: 2012-06-18 10:00:00
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:

    > A co wybierales przy skladaniu wniosku?
    > U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
    > juz wyslana.

    No właśnie nie jestem pewien czy zamówiłem przy wniosku. Chyba tak, ale
    nie ma jej na liście, więc pomyślałem że może jednak nie zamówiłem...
    Poczekam - może się pojawi. :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2012-06-18 10:01:44
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-18 09:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > kartą - zgadza się? A jak tą kartę zamówić? Próbuję złożyć wniosek, ale
    > z listy da się wybrać jedynie naklejkę zbliżeniową. A ja nie chcę się

    co to ta naklejka ? zwykla karta tylko, że cieńsza ??

    gregor

  • 7. Data: 2012-06-18 10:05:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.06.2012 10:00, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > No właśnie nie jestem pewien czy zamówiłem przy wniosku. Chyba tak, ale
    > nie ma jej na liście, więc pomyślałem że może jednak nie zamówiłem...

    Masz umowe, przyszla w mailu z potwierdzeniem aktywacji. Zobacz co tam
    masz napisane i problem rozwiazany.

  • 8. Data: 2012-06-18 10:07:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.06.2012 10:01, gregor pisze:

    > co to ta naklejka ? zwykla karta tylko, że cieńsza ??

    "Naklejka zbliżeniowa PayPass(TM)

    Jest to karta debetowa z funkcjonalnością PayPass(TM), a więc może być
    wykorzystywana do płatności zbliżeniowych.

    Niewielki rozmiar naklejki umożliwia umieszczenie jej na dowolnym
    przedmiocie, na przykład na telefonie komórkowym. Jej niewątpliwą zaletą
    jest wygoda - nie musisz już nosić ze sobą całego portfela."

  • 9. Data: 2012-06-18 10:09:31
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 09:54, neoniusz pisze:

    > A co wybierales przy skladaniu wniosku?
    > U mnie karta juz sie pojawila w systemie transakcyjnym, czyli rzekomo
    > juz wyslana.

    u mnie też już widoczna, ciekawe czy Poczta Polska do piątku się uwinie,
    bo w sobotę jadę nad morze

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-06-18 10:28:47
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a niewątpliwą niewygodą tej naklejki jest to że jednak musisz nosić portfel z
    innymi "tradycyjnymi" kartami gdyz zblizeniowo możesz zapłacić w bardzo
    niewielu punktach nie można np. w Tesco Carfurach Realach Auchanaach itp

    Także o dupe potłuc te naklejki