  • 11. Data: 2013-05-31 13:21:52
    Temat: Re: sync lezy?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Ghost napisał(a) :

    > Trzeba usunac ciasteczka, ciule programuja bardzo czule

    I ponownie uruchomić przeglądarkę? Za dużo mam otwartych zakładek -
    nie chce mi się tylko dlatego, że ciule programują czule :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 12. Data: 2013-05-31 13:23:08
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@k...eu>

    > Nie da sie zalogowac, macie to samo?

    Już nie.

    Od samego początku "ulepszenia" strony startowej, po załadowaniu,
    nie widzę pola logowania.
    Dopiero po kliknięciu w jego okolice się ukazuje.
    Zjedzenie słodkości nic nie daje.
    Chrome.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 13. Data: 2013-05-31 13:26:06
    Od: pws <p...@g...com>

    U mnie wszytko działa. Vista + Chrome ;)

  • 14. Data: 2013-05-31 13:55:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@k...eu> napisał w
    wiadomości news:koa16h$38o$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > nie widzę pola logowania.
    > Dopiero po kliknięciu w jego okolice się ukazuje.

    Faktycznie, w chrome nadal nie dziala. IE i FF dziala.

  • 15. Data: 2013-05-31 13:55:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "pws" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >U mnie wszytko działa. Vista + Chrome ;)

    wersja chrome?

  • 16. Data: 2013-05-31 14:00:10
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 31.05.2013 Ghost <g...@e...pl> napisał/a:
    > Nie da sie zalogowac, macie to samo?

    Działa jak kierunkowskaz w starym dowcipie o milicjantach.

    Pewnie ludziska się rzucili wyrabiać ostatnie moneybacki,
    to i klękło ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 17. Data: 2013-05-31 14:18:45
    Od: p...@g...com

    W dniu piątek, 31 maja 2013 13:55:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > wersja chrome?

    Najnowsza i aktualna: 27.0.1453.94 m

  • 18. Data: 2013-05-31 14:59:07
    Od: a...@g...pl

    p...@g...com wrote:

    > Najnowsza i aktualna: 27.0.1453.94 m

    Spróbuj w trybie incognito (wtedy domyślnie na początek brak ciasteczek,
    brak pluginów itp - dobre do testowania "na czysto")

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 19. Data: 2013-05-31 15:55:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-05-31 13:55, Ghost pisze:
    > Faktycznie, w chrome nadal nie dziala. IE i FF dziala.

    A to ciekawostka. Paczpan, o 13:28 wykonałem przelew natychmiastowy.
    Win7 + Chrome.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 20. Data: 2013-05-31 22:20:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A to ciekawostka. Paczpan, o 13:28 wykonałem przelew natychmiastowy. Win7
    > + Chrome.

    Szczyscilem wszystko z historii pomoglo.
    Pewnie tez jakies skeszowana strona przeszkadzala.
    Jakby nie patrzec amatorzy.