  • 21. Data: 2013-05-31 22:27:44
    Temat: Re: sync lezy?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 31 May 2013 13:21:52 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > I ponownie uruchomić przeglądarkę? Za dużo mam otwartych zakładek -
    > nie chce mi się tylko dlatego, że ciule programują czule :-)

    Włącz sobie zapamiętywanie otwartych kart przy zamknięciu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2013-05-31 22:57:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Borys Pogoreło napisał(a) :

    > Włącz sobie zapamiętywanie otwartych kart przy zamknięciu.

    Mam. Ale wszystko ładuje się zbyt długo jak na moją cierpliwość :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 23. Data: 2013-06-01 01:59:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 31 May 2013 22:57:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Mam. Ale wszystko ładuje się zbyt długo jak na moją cierpliwość :-)

    Nowy Firefox domyślnie nie pobiera zawartości kart, póki ich nie klikniesz
    (można to zmienić w opcjach). Możesz mieć ich i setkę, a wystartuje szybko.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2013-06-01 11:23:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 31 May 2013 22:57:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
    >
    > Firefox [ciach] wystartuje szybko.

    Dobre.

  • 25. Data: 2013-06-01 12:12:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 11:23:56 +0200, Ghost napisał(a):

    > Dobre.

    Widocznie masz zepsutego Fx. Napraw. :)

    --
    Borys Pogoreło