  • 1. Data: 2009-11-10 12:40:18
    Temat: system internetowy polbanku, a propo bezpieczenstwa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    http://www.nie.com.pl/art10187.htm

    (...)
    Wreszcie jak >odwołaliśmy< te 5 milionów złotych, postanowiliśmy ten
    przestępczy proceder przerwać. Podkreślam, że zrobiliśmy to sami w okresie,
    gdy jeszcze można to było dalej robić. Jak długo jeszcze było to możliwe,
    nie wiem, tak samo jak nie wiem, od kiedy było to możliwe, zanim myśmy na to
    wpadli. Metodę tą nazwałem >dwoma kliknięciami<. Później zmieniłem na lepszą
    nazwę, czyli >ciastko<, bo chyba byliśmy z Elizą pierwszymi ludźmi, którzy
    ciastko zjedli i ciastko mieli".

    Na pendrive'ie znaleźliśmy dokładny film instruktażowy pokazujący, jak
    Michał i Eliza ogołacali bank. Widać na nim monitor komputera, na którym
    kolejne operacje na kilku kontach kończą się pełnym sukcesem - forsa
    cudownie się rozmnaża. Michał opisuje to tak:

    "Z Polbanku przelewa się jakąś kwotę na inne konto w innym banku. To
    dochodzi na drugi dzień. Wtedy wchodzi się na stronę Polbanku, na swój
    rachunek i klika się w tę opcję >odwołać przelew<. Forsa jest i tu, i tu, na
    jednym i na drugim koncie. Można sobie tak odwracać w nieskończoność".

    Z jakichś powodów para naszych bohaterów się rozstała. Michał pojechał
    szaleć nad morze, Eliza została pod Warszawą. O tym, że sprawa się wydała,
    Michał dowiedział się przez telefon od Elizy. Zadzwoniła, by mu powiedzieć,
    że w domu jest prokurator i policja. Michał w rozmowie z synem Elizy
    ustalił, że wspólniczka trafiła do aresztu: (...)

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-11-10 13:39:44
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hdbn0j$9u4$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.nie.com.pl/art10187.htm

    Tzw. "dupowanie" czyli problem dobrze znany miłośnikom
    gier online ;)

    O ile w grze może to ujść bezkarnie, to niestety w banku
    ktoś w końcu zauważy, że "kasa" się nie zgadza, dlatego
    nie polecam szukać takich metod! :)

  • 3. Data: 2009-11-10 13:55:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hdbn0j$9u4$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.nie.com.pl/art10187.htm

    Sprawa sprzed 2 lat

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-11-10 16:48:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdbrbm$fdn$1@news.onet.pl>,
    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:hdbn0j$9u4$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Sprawa sprzed 2 lat

    Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.

    TA

  • 5. Data: 2009-11-10 20:00:32
    Temat: Re: system .... oscylator.
    Od: "Julek" <b...@p...pl.invalid>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.
    >
    > TA

    Nie wiem czy ten oscylator był taki dobry, bo obydwu
    uzytkowników ścigało polskie prawo, a Bagsik zdaje się,
    coś odsiedział.

  • 6. Data: 2009-11-10 20:08:21
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale przeciez to jest stary dobry oscylator ArtB.

    Ten jest lepszy. Bagsik i Gąsiorowski używali AFAIR walizek i
    helikoptera do wożenia pieniędzy :-)

  • 7. Data: 2009-11-10 21:08:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Julek" <b...@p...pl.invalid> writes:

    > Nie wiem czy ten oscylator był taki dobry, bo obydwu
    > uzytkowników ścigało polskie prawo, a Bagsik zdaje się,
    > coś odsiedział.

    Ale chyba nie za czyste oscylacje.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2009-11-11 01:04:09
    Od: "Julek" <b...@p...pl.invalid>

    > Ale chyba nie za czyste oscylacje.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Faktycznie, w sprawie występowały jakieś obrazy.