  • 41. Data: 2004-02-29 18:42:10
    Temat: Re: sytuacja kredyt banku
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Wilczek wrote:

    > Jakby co sluze pomoca ;-))

    Looz, zobaczymy, jaka będzie sytuacja 1 marca o 9:34:20.
    Bo z "pewnego źródła" wiadomo, że sam z siebie wtedy pierdyknie ;-)))
    --
    luzyta

  • 42. Data: 2004-02-29 19:20:37
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Looz, zobaczymy, jaka będzie sytuacja 1 marca o 9:34:20.
    > Bo z "pewnego źródła" wiadomo, że sam z siebie wtedy pierdyknie ;-)))

    prosze o info na grupe kiedy i pod ktorym oddzialem

    (sugeruje - skrzyzowanie dabrowskiego i zeromskiego - ladny duzy placyk,
    nikt nas nie rozjedzie, co grozi na niepodleglosci lub na winogradach.
    albo na franciszkanskiej - d. prosper bank - blisko do sphinxa)

    :)

    zbyszko janke

  • 43. Data: 2004-02-29 19:32:15
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    janke wrote:

    > prosze o info na grupe kiedy i pod ktorym oddzialem

    E, no...
    Mam bardziej 'wyrafinowany' koncept...
    Na szerszą skalę...
    Nie do wytropienia... ;-))))
    --
    luzyta

  • 44. Data: 2004-02-29 19:46:32
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał:

    > prosze o info na grupe kiedy i pod ktorym oddzialem

    No no no ;) od razu widać dlaczego powstanie _u nas_ sie powiodło ;))

    --
    Witek

  • 45. Data: 2004-02-29 19:50:59
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > A tak a propo, KB powinien mnie
    > zidentyfikować ale w celu wypłacenia mi honorarium, że zacząłem od ponad roku
    > reklamowac (na tej grupie) jego produkt - Ekstralokum.

    Weź się pośpiesz zanim KB upadnie;-)) Później będziesz musiał się z syndykiem
    boksować ;-)))

    --
    W.

  • 46. Data: 2004-02-29 19:51:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > No no no ;) od razu widać dlaczego powstanie _u nas_ sie powiodło ;))

    Bo wy inne Polaki jestescie ;)
    W sumie ja sie urodzilem i wychowalem w Malopolsce, ale blizej mi do
    Mazowsza ;) (bo to tak geograficznie i historycznie sam Radom to jeszcze w
    Malopolsce).

    P.S. A my mamy wieksza fantazje ;)

  • 47. Data: 2004-02-29 19:54:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Weź się pośpiesz zanim KB upadnie;-)) Później będziesz musiał się z
    > syndykiem boksować ;-)))

    500 mln zl kredytow dla salezjanow.. fiu fiu. BTW na co oni wydawali? Na
    panienki nie, bo sluby czystosci, na zbytki nie, bo maja zyc w ubostwie...
    Huh. Nie mam pomyslu

  • 48. Data: 2004-02-29 20:07:07
    Temat: TVN 22.20 o chojności KB ;)
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > 500 mln zl kredytow dla salezjanow.. fiu fiu. BTW na co oni wydawali? Na
    > panienki nie, bo sluby czystosci, na zbytki nie, bo maja zyc w ubostwie...
    > Huh. Nie mam pomyslu

    Na giełdzie ;D

  • 49. Data: 2004-02-29 20:13:15
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > 500 mln zl kredytow dla salezjanow.. fiu fiu. BTW na co oni wydawali? Na
    > panienki nie, bo sluby czystosci, na zbytki nie, bo maja zyc w ubostwie...
    > Huh. Nie mam pomyslu

    No przecież, że na rozbudowę kościoła...
    "Ksiądz pieniądze inwestował, grał na giełdzie i stracił 132
    mln. By pokryć straty, brał kredyty pod zastaw fałszywych lokat
    bankowych, wciągając w przestępczy proceder dyrekcję lubińskiego
    oddziału Kredyt Banku. W końcu się pośliznął, trafił do aresztu, razem
    z nim dyrektor oddziału banku."

    Ta... ciekawe tylko, czy razem siedzieli w tym areszcie...
    no w sumie niezłe towarzystwo.... ;-)))

    --
    luzyta

  • 50. Data: 2004-02-29 20:27:39
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > PS. Jak na razie główny udziałowiec KB (belgowie) trzyma się bardzo dobrze i
    > dlatego nic nie zagraża KB.

    Dobierasz argumenty jak Ci pasuje ;) Mnie nie obchodzi KBC. Dla mnie (dla nas),
    a przede wszystkim dla organu nadzoru -NBP istotna jest sytuacja _KB_, a nie
    jego właściciela. Zaczekajmy wiec na ogłoszenie wyników KB i komentarz zarządu
    ;P
    Oj będzie się działo...

    > Nie można tego niestety powiedzieć o kilku innych
    > bankach, których niemieccy udziałowcy mają BARDZO duże straty liczone w
    > miliardach EURO.

    No teraz to już gadasz jak potłuczony ! Cały sektor bankowy w niemczech jest w
    trudnej sytuacji. No chyba, że uważasz, że coś zagraża __trzem największym__
    bankom w niemczech ?

    --
    Witek