  • 1. Data: 2009-11-10 11:55:25
    Temat: szcerosc Bronka
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Marszałek Bronisław Komorowski wyraził zdziwienie, że opozycja domaga
    się zmiany parytetu w komisji śledczej dotyczącej sprawy hazardu.

    - Wygrajcie wybory, to zmienicie parytet - powiedział z rozbrajającym
    uśmiechem. Pozostaje pogratulować ostentacyjnej kpiny z demokracji, jaką
    zademonstrowała osoba pełniąca jedną z ważniejszych funkcji w państwie.
    ---Koniec---

    --->http://www.rp.pl/artykul/243943,389914.html

  • 2. Data: 2009-11-10 12:00:11
    Temat: Re: szcerosc Bronka
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uśmiechem. Pozostaje pogratulować ostentacyjnej kpiny z demokracji, jaką
    > zademonstrowała osoba pełniąca jedną z ważniejszych funkcji w państwie.

    a gdzie złamano prawo? procedura była niedemokratyczna?
    :)))
    tak wiem PRL WSI i komuchy oraz brak odpowiedzi na pytanie.

  • 3. Data: 2009-11-10 17:39:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Sledzac Twoje wpisy Skippy niestety musze stwierdzic, ze nie jestes
    obiektywny. Jestes jak zanegowany moherowy beret. Jesli ktos nawala z PIS
    czy z PO, to otwarcie o tym pisze, a nie bronie bezsensowanie jednej,
    ulubionej strony.

    D.

  • 4. Data: 2009-11-11 16:35:46
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Gdyby PO zależało na oczyszczeniu się z zarzutów

    Zapewniam Cię, że zależy im tak w identycznym stopniu jak PISowi w komisji
    ds nacisków i Blidy (patrz na argumenty: Stalin, WSI i PRL) oraz LSD w
    komisji Rywina (patrz na argumenty: Bierut, SB i NRD).
    LSD z Millerem dało ciała, PIS pokazał jak sie ga sie w te karasie i mamy od
    tamtej pory piękną świecką tradycję "w dupie opozycję".

  • 5. Data: 2009-11-11 18:02:59
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    nie będę grzebał w arch, ale piszesz zalezy jak Ci pasuje.
    raz wysmiewasz decyzje prokuratury i zalecasz komisje, raz wysmiewasz role
    komisji i mówisz o prokuraturze.
    a ja mówie że zadna komisja nic nie wyjasni i każda, łącznie z rywinowską,
    to medialna piana.
    rywinowska de facto była najlepsza.
    no i co?
    jedyny Rywin scigany "za podatki"
    a w tej komisji wybór przewodniczącego było zgodny z prawem i to ja grochem
    o ścianę - parytety wynikajace "z obyczaju" pokończyły sie wraz z poprzednia
    kadencja sejmu i obawiam się tak samo - że na wiele lat.

  • 6. Data: 2009-11-11 18:03:45
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > grochem o ścianę - parytety wynikajace "z obyczaju" pokończyły sie wraz z
    > *poprzednia kadencja sejmu i obawiam się tak samo - że na wiele lat.

    *początkiem poprzedniej

  • 7. Data: 2009-11-11 18:53:12
    Od: "deq" <d...@g...pl>

> [...]
    > :)))
    > tak wiem PRL WSI i komuchy oraz brak odpowiedzi na pytanie.

    no jak to gdzie?
    za to bezczelnie wsi i inne komuchy (ten kretyński troll wtedy siedział
    cicho) np. tu szukali wałka:

    "Tylko u ojca Rydzyka: minister Szyszko zawsze do usług
    Pieniądze na odwierty miały pochodzić z Narodowego Funduszu Ochrony
    Środowiska i Gospodarki Wodnej. Obiecano je Rydzykowi jeszcze za rządów PiS.
    O pozytywną decyzję NFOŚiGW postarał się ówczesny minister środowiska i
    polityk tej partii Jan Szyszko, częsty bywalec toruńskiej rozgłośni.
    - Dokumenty, które dostaliśmy z Torunia, nie nadawały się do niczego - mówi
    nasz rozmówca pracujący w resorcie za rządów PiS. Utrzymuje, że wnioski o
    dotacje pisali ministerialni urzędnicy. Polecenie miało przyjść z góry. -
    Nikt nie oponował, bo wszyscy wiedzieli, że Rydzyk ma dobre układy z szefem.
    Nawet żartowaliśmy, że minister częściej bywa w toruńskim radiu niż w swoim
    warszawskim gabinecie - dodaje urzędnik."...

    ..."według informacji DZIENNIKA, zanim doszło do wczorajszego głosowania,
    członkowie rady przeciwni zwiększeniu dotacji byli poddawani naciskom.
    "Otrzymywałem telefony i e-maile od innych członków rady Funduszu, w których
    starano się mnie przekonać, abym poparł wniosek, to był po prostu lobbing" -
    mówi nam anonimowo jeden z nich.Ponieważ wynik głosowania był niepewny,
    minister środowiska Jan Szyszko z PiS, który mianuje członków rady, sięgnął
    po bardziej drastyczne środki. Na godzinę przed głosowaniem odwołał jej
    członka Adama Wasiaka, który nie ukrywał, że jest przeciwnikiem zwiększenia
    dotacji. Zabiegi odniosły skutek, z siedmiu członków rady obecnych na
    spotkaniu sześciu było za, jeden wstrzymał się od głosu. "

    a u Tadka wałka być nie mogło bo nie! Bo to nie komuch z WSI!! gdyby w
    ministerstwie pisana były wnioski dla Rysia Cassino i spółki to by była
    afera a jak to robił czarny Tadek to afery ni ma... Przestępcze działania
    Tadka i spółki z Jarosławem i brak ich rozliczenia to jest skandal.. wszyscy
    boją się bojówek Tadka i chyba nigdy się to nie zmieni.

  • 8. Data: 2009-11-11 19:17:23
    Od: " marq111" <m...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    jaką
    > zademonstrowała osoba pełniąca jedną z ważniejszych funkcji w

    Aha,to demokracja jest wtedy gdy ten co wygrywa wybory,głosuje za tym co
    wymyśli opozycja ? Jerzy, nie bardzo rozumiem Twojego toku
    rozumowania,mógłbyś jaśniej napisać..

  • 9. Data: 2009-11-11 20:42:17
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    marq111 pisze:

> [...]
    >>

    > Aha,to demokracja jest wtedy gdy ten co wygrywa wybory,głosuje za tym co
    > wymyśli opozycja ? Jerzy, nie bardzo rozumiem Twojego toku

    Skoro tak uważasz, to zaproponuj wprowadzenie tej zasady do Sądów
    powszechnych przy orzekaniu gdzie leży racja , do sportu przy werdyktach
    kto wygrał walkę i do badań naukowych czy ziemia jest płaska. Absurd ?

    Nie taki znowu wielki - we wszystkich tych dziedzinach w 20 wieku takie
    zasady "demokracji" były w praktyce stosowane (w Sądach w III rzeszy i
    państwach komunistycznych, w sporcie w byłym ZSRR i NRD, a w nauce , jak
    wiadomo najwybitniejszym językoznawcą był tow. Stalin itd, itp).

    Jedynym sensem systemowym Komisji Śledczej jest dojście do prawdy lub
    przynajmniej pozorowanie dojścia do takiej prawdy, a nie orzekanie w
    głosowaniu na temat prawdy. Prawda nie podlega demokratycznym głosowaniom.

    Oczywiście że jest tendencja wśród polityków, by zamienić komisje
    śledcze w szopkę służącą do wykreowania niektórych polityków, ale ten
    nurt to patologia.

    Zadziwiające, że muszę to tłumaczyć na elitarnej grupie dyskusyjnej.
    Jaka jeszcze długa droga przed nami...

    Kiedyś, nawet w PRL, jeden z tygodników satyrycznych miał następujące
    motto: "Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi". Czy rozumiesz przesłanie
    tego zdania ?

    Gdyby PO zależało na oczyszczeniu się z zarzutów, jakie przed nimi
    stanęły, to sami i pierwsi powinni zaproponować, że nie wezmą w ogóle
    udziału w tej komisji, a cóż dopiero wykorzystywanie wszystkich
    arytmetycznych możliwości wynikających z przewagi w Sejmie.

    "Nikt nie powinien być sędzią we własnej sprawie" - w Europie jest to
    oczywiste od kilku tysięcy lat. Czuję zażenowanie, że muszę pisać takie
    oczywistości.

  • 10. Data: 2009-11-11 21:44:23
    Od: "deq" <d...@g...pl>

> [...]
    > LSD z Millerem dało ciała, PIS pokazał jak sie ga sie w te karasie i mamy
    > od tamtej pory piękną świecką tradycję "w dupie opozycję".

    Zgodne z logiką pisooszołoma jest TKM ale tylko jeśli nasi są u władzy,
    pisowi było wolno wszystko bo walczyli z układem i komuchami. Nawet z BBN
    zrobili cyrk i przerobili na stołki dla swoich nieudaczników. na taką skalę
    wymiany stołków na swoich ludzi wszędzie jak po wygranej PISu, nie było
    chyba nigdy i nie będzie do czasu dorwania się któegoś PISooszołoma do
    władzy. Teraz rozwalają TVP swoimi nieudacznikami...