  • 1. Data: 2010-07-12 21:34:58
    Temat: szkolenie giełdowe w Warszawie
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Zapraszam serdecznie na kolejne szkolenie giełdowe organizowane przez portal
    Stopazwrotu.pl - tym razem w Warszawie, 14. sierpnia 2010 (sobota).

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą poznać metody działania na
    rynku i podnieść umiejętności w zakresie zarządzania kapitałem, stosowanych
    strategii i kontroli własnych emocji w działalności inwestycyjnej.

    Netbook Asus dla uczestnika, który zdobędzie największą ilość punktów w
    trakcie ćwiczeń symulacyjnych przeprowadzonych podczas szkolenia.
    Dopuszczamy maksymalnie 12 osób na szkolenie.

    Im wcześniejsze zgłoszenie, tym taniej.

    Szczegóły: http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=12

    Piotr Dąbrowski

  • 2. Data: 2010-07-16 11:06:36
    Temat: Re: szkolenie giełdowe w Warszawie
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trakcie ćwiczeń symulacyjnych przeprowadzonych podczas szkolenia.
    > Dopuszczamy maksymalnie 12 osób na szkolenie.

    Hehe zartujesz).A tak na marginesie pałuj sie z ta reklama.

    pozdr stary

  • 3. Data: 2010-07-23 07:26:06
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Hehe zartujesz).A tak na marginesie pałuj sie z ta reklama.
    >
    > pozdr stary

    Widzę, że przeszkadza Ci jedyny post na temat związany z tą grupą.
    Dombrek