  • 21. Data: 2003-01-16 17:34:28
    Temat: Re: szmaciarze z Fortisa
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b06ma3$bvj$1@wejherowo-TPNet-1.who.vectranet.pl
    , Grzegorz wrote:

    > Gratuluję- Fortis zauważył pbb. To się chwali.

    Amra - szansa dla Ciebie :)

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-01-17 09:04:30
    Od: Ewa Mlynarczyk <e...@e...pl>

    in article b06qfd$s1e$...@t...icpnet.pl, Robert at s...@o...pl wrote on
    1/16/03 6:34 PM:

    Drodzy obserwatorzy owej dyskusji, chcialabym oglosic, ze wczoraj wreszcie
    dotarla do mnie karta. Huuurrraaa. Niestety bez pinu. Mysle, ze za miesiac
    do mnie dotrze, a jesli nie to znowu sobie uzyje na tej grupie. Dziekuje za
    tak liczne zainteresowanie i kategorycznie odradzam trzymanie pieniazkow w
    Fortisie.

    pozdrawiam,
    Ewa

  • 23. Data: 2003-01-17 10:00:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Ewa Mlynarczyk"
    > (...) wczoraj wreszcie dotarla do mnie karta. Huuurrraaa.
    > (.....) kategorycznie odradzam trzymanie pieniazkow w Fortisie.

    jaki jest kolor twoich wlosow ;-))
    *** blad ***
    PS - pl@net jest najlepiej zabezpieczonym bankowym
    systemem internetowym i dlatego wszystkim doadzam Fortis

  • 24. Data: 2003-01-17 11:19:46
    Od: "Leszek Balcerowicz" <t...@p...pl>

    "Ewa Mlynarczyk" <e...@e...pl> wrote in message
> [...]
    za
    > tak liczne zainteresowanie i kategorycznie odradzam trzymanie pieniazkow w

    Myślę, że możesz spokojnie spróbować poprzedniego pinu, powinno się udać
    :)))))
    T.

  • 25. Data: 2003-01-17 11:54:14
    Od: Ewa Mlynarczyk <e...@e...pl>

    in article b08otd$ffq$...@n...tpi.pl, Leszek Balcerowicz at
    t...@p...pl wrote on 1/17/03 12:19 PM:

    > :)))))
    > T.

    Niestety, to nie jest wznawiana karta i poprzedni pin jest nieaktualny, o
    czym poinformowal mnie bank, na nowy musze czekac. Jak pisalam w pierwszym,
    obszernym poscie, na karte czekalam ponad miesiac i dotarla do mnie po
    burzliwej interwencji.
    Jesli chodzi o zabezpieczenie banku, to zeczywiscie jest swietne, poniewaz
    przez poltora miesiaca nie moglam wybrac pieniazkow z powodu braku karty.

    Ewa

  • 26. Data: 2003-01-17 16:21:43
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

> [...]
    pierwszym,
    > obszernym poscie, na karte czekalam ponad miesiac i dotarla do mnie po

    Ano, to pozostaje czekać - nie ma co nawet wojować z bankiem, bo ci
    odpowiedzą, że to wina poczty. Jakoś nie zauważyli, że ostatnio poczta
    potrafi przesłać zwykły list międzymiastowy tego samego dnia, a następnego
    to już z palcem w nosie - sprawdzałem wielokrotnie.

    > Jesli chodzi o zabezpieczenie banku, to zeczywiscie jest swietne, poniewaz
    > przez poltora miesiaca nie moglam wybrac pieniazkow z powodu braku karty.

    Noo, to jeszcze belkowe zapłacisz :)))
    T.

    PS. Tego... a sprawdziłaś może pod starym adresem?