  • 1. Data: 2009-11-12 20:42:32
    Temat: szukam banku ktory ma...
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witajcie

    ... koszyk zlecen do podpisywania wiekszej ilosci przelewow jednym kodem
    oraz funkcjonalnosc serwisu sms z informacja o zdarzeniach na koncie.
    Na razie mam BPH, BZWBK, ALIOR...cos jeszcze pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-12 20:51:37
    Temat: Re: szukam banku ktory ma...
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > witajcie

    popacz na VW bank, pare osób ostatnio bardzo polecało

    jk

  • 3. Data: 2009-11-12 21:06:19
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-12 21:51, ko?dunka pisze:

    > popacz na VW bank, pare osób ostatnio bardzo poleca?o
    >
    > jk
    Kolina, dlaczego przyczepiłeś się akurat do VW? Robisz antyreklamę?

  • 4. Data: 2009-11-12 21:10:33
    Od: z...@o...pl

    > Kolina, dlaczego przyczepiĹ&#65533;eĹ&#65533; siÄ&#65533; akurat do VW?

    kolina reprezentuje czeską część tego koncernu samochodowego :P

  • 5. Data: 2009-11-12 21:38:19
    Od: Wojtek <o...@e...rivnet>

    mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > oraz funkcjonalnosc serwisu sms z informacja o zdarzeniach na koncie.
    > Na razie mam BPH, BZWBK, ALIOR...cos jeszcze pozdrawiam

    GetIn
    z tym ze z tymi sms-ami to musialbys dokladnie sprawdzic na jakie zdazenia
    wysylaja, bo nie korzystam

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2009-11-12 21:57:45
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > popacz na VW bank, pare osób ostatnio bardzo polecało

    Chyba Toyota Bank tak ma. Nie jestem pewien, bo mam tam tylko KK.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2009-11-13 13:27:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-12 22:57, Grzexs wrote:

    > Chyba Toyota Bank tak ma. Nie jestem pewien, bo mam tam tylko KK.

    Tak, Toyota ma koszyk, ale ma token a nie kody SMS.

    witrak()

  • 8. Data: 2009-11-13 13:27:51
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-12 22:06, XYZ wrote:

    > Kolina, dlaczego przyczepiłeś się akurat do VW? Robisz antyreklamę?

    Nie karmić trolla :-)

    witrak()
    PS. VWbank nie ma koszyka

  • 9. Data: 2009-11-13 22:00:21
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > witrak()
    > PS. VWbank nie ma koszyka

    od kiedy?

    jk

  • 10. Data: 2009-11-13 22:10:43
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > od kiedy?

    Nie wiem, ale nie ma. Każdą transakcję należy potwierdzać oddzielnie.
    Hasło + wskazanie tokena.

    --
    Grzexs