  • 11. Data: 2009-11-13 22:14:31
    Temat: Re: szukam banku ktory ma...
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-13 23:00, Miokosuki pisze:

    > od kiedy?
    >
    > jk

    Kolina, chciałbym ci tylko podpowiedzieć, że żeby nie być od razu
    zdemaskowanym musisz się przestać podpisywać "jk". Sama zmiana pseudo na
    kołdunka czy Miokosuki nic nie daje. Rozważ to, może dzięki temu
    osiągniesz nową jakość trolowania?

  • 12. Data: 2009-11-13 22:42:43
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > osiągniesz nową jakość trolowania?

    udwanie komuś innemu jest poniżej mojej punktu g
    NIe wcinaj się w dyskusje merytor.

    jk

  • 13. Data: 2009-11-13 22:47:22
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Hasło + wskazanie tokena.

    notak, ale jeśli zamiast tokena masz smsy?

    jk

  • 14. Data: 2009-11-14 01:24:22
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-13 23:42, Miokosuki pisze:

    > udwanie komuś innemu jest poniżej mojej punktu g
    > NIe wcinaj się w dyskusje merytor.
    >
    > jk
    Oj Kolina, Kolina. Merytor to może jest, ale merytorycznej dyskusji brak.

  • 15. Data: 2009-11-14 01:48:12
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > notak, ale jeśli zamiast tokena masz smsy?

    SMS-y w VWBP? Da się?

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2009-11-14 07:00:28
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > SMS-y w VWBP? Da się?

    masz płatne czy bezpłatne konto?

    jk

  • 17. Data: 2009-11-14 11:01:52
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Lis, 21:42, mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> wrote:
    > witajcie
    >
    > ... koszyk zlecen do podpisywania wiekszej ilosci przelewow jednym kodem
    > oraz funkcjonalnosc serwisu sms z informacja o zdarzeniach na koncie.
    > Na razie mam BPH, BZWBK, ALIOR...cos jeszcze pozdrawiam

    DB

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus