  • 1. Data: 2002-09-17 14:26:04
    Temat: szukam osob bywajacych w oddziale multibanku w katowicach?
    Od: <y...@s...pl>

    czesc
    pytanie jak w temacie.
    dodatkowo : znacie jedna z dysponentek w tym oddziale, opis :blondyna ,
    taki jakis dziwny ten blond kolor, raczej niska, troche piegow (wlosy ma
    troche do ramion , wygladaja jak nieumyte).
    raczej tez drobna, rzuca niewybredne teksty (zarty to raczej nie sa).
    mieliscie z nia do czynienia?
    pozd

  • 2. Data: 2002-09-17 14:54:18
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    To moja zona.
    Masz jakis problem ?
    Tymczasem Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2002-09-17 15:08:22
    Od: <y...@s...pl>

    > Masz jakis problem ?
    > Tymczasem Pozdrawiam

    piszesz z bydgoszczy?
    a tak poza tym , to tam jest kilka blondynek.
    skad wiesz ,ze mowimy o ten samej?
    czesto siedzi tam w tylnym biurku w roku? oczywiscie mowa o oddziale multi.
    wlosy blond z domieszka , no cholewcia nie wiem czego , taki dziwny ten
    blond jakby slomiany, tak mi sie zdaje najblizszy kolor jaki moge po nazwie
    okreslic- nie jestem platykiem.

  • 4. Data: 2002-09-17 15:47:36
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Widze ze to dla Ciebie powazna sprawa a ja sobie robie jaja.To nie w
    porzadku.
    Przepraszam !
    Szansa ze znajdziesz znajomych tej Pani jest bardzo niska.Ale probowac nie
    szkodzi.
    Powodzenia w rozwiazaniu zagadki i jeszcze raz przepraszam.
    Milego Dnia
    Marcin

  • 5. Data: 2002-09-17 16:00:53
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    y...@s...pl <y...@s...pl> napisał (a):

> [...]
    > piegow (wlosy ma troche do ramion , wygladaja jak nieumyte).
    > raczej tez drobna, rzuca niewybredne teksty (zarty to raczej nie sa).

    Chcesz jej nr telefonu?

    PB, NMSP :-)

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 6. Data: 2002-09-17 17:11:52
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <y...@s...pl> napisał w wiadomości
    > skad wiesz ,ze mowimy o ten samej?
    > czesto siedzi tam w tylnym biurku w roku? oczywiscie mowa o oddziale
    multi.

    Chcesz się z Nią umówić po pracy ???:-)

  • 7. Data: 2002-09-17 17:25:52
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

> [...]
    > troche do ramion , wygladaja jak nieumyte).
    > raczej tez drobna, rzuca niewybredne teksty (zarty to raczej nie sa).

    Ta szczuplejsza (obrączka na palcu), czy ta troszkę bardziej zaokrąglona
    (165 cm wzrostu i duży biust)?

  • 8. Data: 2002-09-17 18:18:52
    Od: <y...@s...pl>

> [...]
    > szkodzi.
    > Powodzenia w rozwiazaniu zagadki i jeszcze raz przepraszam.
    nie szukam znajomych tylko klientow w tym banku, ktorzy mieli z nia kontakt.
    chodzi mi jaka byla w kontakcie, nie mila, zlosliwe komentarze, czy raczej
    byl to tylko wyjatek.
    jaka jest w kontakcie w zaleznosci od klienta?
    pozd

  • 9. Data: 2002-09-17 18:21:29
    Od: <y...@s...pl>

    > Chcesz się z Nią umówić po pracy ???:-)

    zdecydowanie nie.
    chce wiedziec jaka jest postawa do klientow, czy to zalezy jaki klient
    wchodzi , czy tylko miala zly dzien/dni.?
    a wszyscy mysla tylko o jednym , czy tylko w tej sprawie wchodzicie do
    oddzialow?, hehe
    pozd

  • 10. Data: 2002-09-17 18:22:11
    Od: <y...@s...pl>