  • 11. Data: 2002-09-17 18:26:30
    Temat: Re: szukam osob bywajacych w oddziale multibanku w katowicach?
    Od: <y...@s...pl>

    > Ta szczuplejsza (obrączka na palcu), czy ta troszkę bardziej zaokrąglona
    > (165 cm wzrostu i duży biust)?

    ta szczupla z kucykiem ? czy ta co ma krotkie wlosy , takie postawione na
    jeza?
    nie wiedzialem ze to bedzie taki problem?
    reszcie sie nie przygladalem ?
    nie imalem sie juz dalej takich szczegolow.

    chodzi mi o to jaki jest jej postawa do klientow, czy zawsze jest jakas
    niemila, czy to zalezy , no nie wiem , od pogody?
    zlosliwe komentarze , jak ktos mial to wie o kim mowa.

  • 12. Data: 2002-09-18 08:06:37
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    y...@s...pl <y...@s...pl> napisał (a):

    > po co sie pytalem przeczytaj wyzej.

    Chyba każdy się domyślił, że byłeś niezadowolony z obsługi.
    Ale to się zgłasza jakiemuś przełożonemu, a nie pyta na
    grupie, czy ona tak zawsze, czy miała akurat PMS.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 13. Data: 2002-09-18 10:41:47
    Od: <y...@s...pl>

    > Chyba każdy się domyślił, że byłeś niezadowolony z obsługi.
    > Ale to się zgłasza jakiemuś przełożonemu, a nie pyta na
    > grupie, czy ona tak zawsze, czy miała akurat PMS.

    nie wiem czy cos tam miala, wiec wolalem wpierw popytac

  • 14. Data: 2002-09-18 20:00:36
    Od: "Gres" <g...@k...net.pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

    > Chyba każdy się domyślił, że byłeś niezadowolony z obsługi.
    > Ale to się zgłasza jakiemuś przełożonemu, a nie pyta na
    > grupie, czy ona tak zawsze, czy miała akurat PMS.

    A co ma do tego grupa pl.misc.samochody ?????

    NMSP :-))

    Pozdrawiam
    GRES
    g...@k...net.pl
    GG #219469
    http://www.szkolnelata.pl - odnajdź przyjaciół ze szkolnych lat

  • 15. Data: 2002-09-18 20:14:43
    Od: <y...@s...pl>

    > A co ma do tego grupa pl.misc.samochody ?????

    jakie samochody ?

  • 16. Data: 2002-09-23 06:25:46
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Użytkownik <y...@s...pl> napisał w wiadomości

    > chodzi mi o to jaki jest jej postawa do klientow, czy zawsze jest jakas
    > niemila, czy to zalezy , no nie wiem , od pogody?
    > zlosliwe komentarze , jak ktos mial to wie o kim mowa.

    chcesz skargę napisać?
    czy też jesteś jej wyjątkowo inteligentnym szefem i chcesz sie utwierdzić w
    decyzji zwolnienia dziewczyny z pracy?
    a może uważasz się za pięknego, a ona na Ciebie uwagi nie zwróciła??
    a moze piszesz powieść w odcinkach.
    1. słońce świeci a ona zła
    2. chmurka, a ona się śmieje..
    3. itp...

    Lecz się chłopie na nogi...

  • 17. Data: 2002-09-27 11:51:42
    Od: <y...@s...pl>

> [...]
    > decyzji zwolnienia dziewczyny z pracy?
    > a może uważasz się za pięknego, a ona na Ciebie uwagi nie zwróciła??

    i kto tu ma jakies kompleksy?
    a na przyszlosc:
    odpowiedzi nie na temat zostaw dla siebie, nie masz co powiedziec to nie
    gadaj,
    no ze chyba za to ci za to placa albo to twoja przyjaciolka , to ... zmien.

    leczyc sie mozna na rozne przypadlosci , lecz na niemila obsluge na bankach
    za nasze pieniadze nie ma lekarstwa.

    i na tych co to popieraja rowniez .

    a na nogi sie jeszcze leczyc nie musze , na szpilkach nie chodze , reumatyzm
    nie dokucza.

    wszystko co dziwne z twej strony znow mialbo by tu trafic zachowaj dla
    siebie.

  • 18. Data: 2002-09-30 14:50:46
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

> [...]
    > za nasze pieniadze nie ma lekarstwa.
    > i na tych co to popieraja rowniez .
    >
    > a na nogi sie jeszcze leczyc nie musze , na szpilkach nie chodze ,

    ;-) na nogi..... bo na glowe juz za pozno...

    > wszystko co dziwne z twej strony znow mialbo by tu trafic zachowaj dla
    > siebie.

    moderator?

  • 19. Data: 2002-09-30 18:06:04
    Od: <y...@s...pl>

    > ;-) na nogi..... bo na glowe juz za pozno...

    > moderator?

    i jak zwykle stracilas watek , no coz piszesz nie przeczytawszy o co chodzi
    w pytaniu.
    to teraz takie typowe zreszta we wszystkim.
    acha i jeszcze jedno , warszawa jest ciut daleko od katowic, a bylas choc
    raz w tym oddziale?
    i jak juz pracujesz w multi albo dla bre to nie jako pracownik jeno zwykly
    klient ?

  • 20. Data: 2002-10-01 10:43:44
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

> [...]
    > raz w tym oddziale?
    > i jak juz pracujesz w multi albo dla bre to nie jako pracownik jeno zwykly

    jak zwykle??
    aleossssssssoooochodzi??
    Jeśli bank ci nie odpowiada - no to go zmień na inny.
    Po co Ci słonko tyle negatywnych emocji?:-)