  • 1. Data: 2006-07-19 19:13:24
    Temat: szukam porady nt pożyczki
    Od: "Marta" <m...@o...pl>

    od którego z banków można dostać w najszybszy sposób jakieś 20k w gotówce?
    kogo polecilibyście ?

    pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2006-07-19 19:26:46
    Temat: Re: szukam porady nt pożyczki
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Marta" wrote in message

    > od którego z banków można dostać w najszybszy sposób jakieś 20k w gotówce?
    > kogo polecilibyście ?

    Statystyki mojej strony pokazują, że najczęściej teraz ludzie biorą w LUKAS
    ale czy jest najszybszy, to nie powiem.

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-07-20 18:49:41
    Od: "lesz" <l...@o...pl>

    witaj:) jestem doradca Raiffeisena. Moge Ci zaproponowac nasz kredyt
    wakacyjny z oprocentowaniem 9,90% w skali roku!! Jest to najlepsza
    oferta na rynku! jesli jestes zainteresowana odpisz... pozdrawiam