  • 1. Data: 2009-06-20 05:25:57
    Temat: szukam rudego, ale rasowego nie tam jakis kominiarz....
    Od: "jan kowalski" <m...@W...gazeta.pl>

    mam goldenke dwuletnia - moze ktos ja bzyknie za free....

  • 2. Data: 2009-06-20 06:31:03
    Od: fatso <f...@n...com>

    jan kowalski wrote:
    > mam goldenke dwuletnia - moze ktos ja bzyknie za free....

    a szczeka po niemiecku?

  • 3. Data: 2009-06-20 17:11:21
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > a szczeka po niemiecku?

    no nie...., troche zaciaga bo jest z Polski B

  • 4. Data: 2009-06-21 12:42:15
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > a szczeka po niemiecku?

    To rasa kanadyjska, odmiana Labradora wiec powinna miec akcent angielski

    Leszek :)

  • 5. Data: 2009-06-21 17:37:34
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > To rasa kanadyjska, odmiana Labradora wiec powinna miec akcent angielski
    >
    > Leszek :)
    pierwsze goldeny byly wyhodowane w Anglii....

  • 6. Data: 2009-06-21 18:19:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Goldeny to bardzo madre psy, mialem kiedys. Tak wiec nasz Rudy zupelnie nie
    nadaje sie na reproduktora.

    D.

  • 7. Data: 2009-06-21 19:09:05
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Goldeny to bardzo madre psy, mialem kiedys. Tak wiec nasz Rudy zupelnie
    > nie nadaje sie na reproduktora.

    Ale przynajmniej preferuje kobiety w przeciwieństwie do niektórych innych
    idoli.

  • 8. Data: 2009-06-21 20:03:47
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale przynajmniej preferuje kobiety w przeciwieństwie do niektórych innych
    > idoli.

    rudy to kmiotek nawet papierow niema...