  • 1. Data: 2007-04-25 13:31:46
    Temat: szybki kredyt
    Od: malyd77 <M...@g...com>

    Witam

    Proszę was o informację potrzebuję kredyt w wysokości 45 tyś zł na
    zakup mieszkania. Proszę o radę w którym banku najlepiej starać się o
    kredyt. Czy też może udać się do któryś z doradców finansowych
    "Open.." "Expander" Chciałbym aby rata miesięczna nie przekraczała 500
    zł.
    Moje pytania:

    - pl czy waluta obca
    - jaki bank ma w tej chwili najlepszą ofertę kredytową
    - kredyt na jaki czas musi być wzięty aby rata wyniosła 500 zł

    Z góry dzięki za wszystkie rady
    Dawid

  • 2. Data: 2007-04-25 15:13:56
    Temat: Re: szybki kredyt
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > - jaki bank ma w tej chwili najlepszą ofertę kredytową
    > - kredyt na jaki czas musi być wzięty aby rata wyniosła 500 zł

    a jaki masz wklad wlasny?
    nie ma banku z najlepsza oferta kredytowa dla wszystkich, dla jednych
    dobry jest bank X a dla innych Y lub Z...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-25 20:03:52
    Od: "Dawid Szczęch" <d...@l...plTNIJTO>

    > a jaki masz wklad wlasny?
    > nie ma banku z najlepsza oferta kredytowa dla wszystkich, dla jednych
    > dobry jest bank X a dla innych Y lub Z...

    Wkładu własnego nie mam interesuje mnie kredyt na 100% wartości
    nieruchomości.

    Dawid

  • 4. Data: 2007-04-25 22:11:31
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    malyd77 pisze:
> [...]
    > - jaki bank ma w tej chwili najlepszą ofertę kredytową
    > - kredyt na jaki czas musi być wzięty aby rata wyniosła 500 zł

    Dzisiaj jak przechodziłem przez miasto to BGŻ wywali reklamę, że kredyt
    50k i rata 293 zł czy jakoś tak. Ale co, jak, ile i za ile, i czy w
    ogóle dostaniesz to musisz sam sprawdzić.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-26 21:18:46
    Od: "Jacek" <jacek12q@op(wytnij).pl>

    Użytkownik "Dawid Szczęch" <d...@l...plTNIJTO> napisał w wiadomości
    pl...

    > Wkładu własnego nie mam interesuje mnie kredyt na 100% wartości
    > nieruchomości.
    >
    > Dawid

    Sorry ale zdradź gdzie kupujesz mieszkanie ;-).
    Mieszkam w 15 tyś. dziurze i ta kasa starczyłaby na kupno
    przedpokoju ;-)

    pozdrowienia