  • 11. Data: 2012-08-02 11:53:25
    Temat: Re: szybkie pytanie: Inteligo...
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 11:49, eisenberg pisze:

    > Nic się nie zmieniło. Był zresztą wątek na grupie. Z osobistych testów wiem, że
    zastrzeżone debetówki mBanku działają z wpłatomatami bez problemu.

    w takim razie mea culpa, nie wiedziałem
    tzn, że jak wygrzebię swoją starą kartę do mBanku, którą zastrzegłem gdy
    wprowadzili opłaty to będzie ona działać w wpłatomacie??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2012-08-02 13:08:02
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > a potem piszesz, że sprawdzałeś,
    > to jak sprawdzałeś to po co się pytasz???

    yyy...?
    ...bo moze sie cos zmienilo (od tego czasu)?

  • 13. Data: 2012-08-02 13:09:32
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > w takim razie mea culpa, nie wiedziałem
    > tzn, że jak wygrzebię swoją starą kartę do mBanku, którą zastrzegłem gdy
    > wprowadzili opłaty to będzie ona działać w wpłatomacie??

    Na to pytanie padla tu odpowiedz.
    I to tak ze 2 razy.

  • 14. Data: 2012-08-02 13:21:46
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 13:09, Q pisze:

    > Na to pytanie padla tu odpowiedz.
    > I to tak ze 2 razy.

    nawet jeśli karta już nie jest widoczna w systemie transakcyjnym??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 15. Data: 2012-08-02 16:08:21
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" ...

    > Chłopie zapomnij i olej ciepłym moczem ten bank i omijaj ten bank daleko -
    > istna komuna

    Niestety, potwierdzam permanentna komune w PKO BP.
    Ja sam miesiac temu spedzilem 1,5h w kolejce, gdy przede mna byly ... 2
    osoby.

    PS:
    A pozniej jeszcze 'pani bankowiec' (W-wa o/Teligi) mscila sie na mnie,
    bo ... musiala zostac 15min.

    Jednym slowem: ODRADZAM PKO BP.

    --
    T.F.

  • 16. Data: 2012-08-02 17:08:45
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > nawet jeśli karta już nie jest widoczna w systemie transakcyjnym??

    A jak się karta przeterminuje, to też będzie działać?
    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2012-08-02 20:35:36
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 13:21:46 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > nawet jeśli karta już nie jest widoczna w systemie transakcyjnym??

    W Inteligo karta znika natychmiast po zastrzeżeniu. Mimo to we wpłatomatach Euronetu
    działa. Nie da się tylko tylko zmienić przypisanego rachunku