  • 1. Data: 2003-04-02 07:20:34
    Temat: szybkość KB24
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    Chciałbym zapytać szanownych grupowiczów czy też macie takie problemy z
    połączeniem z KB24 jak ja.
    Otóż w okresie dziennym (w nocy jest jak tako, ale też wolno) nie mam
    praktycznie możliwości połączenia z sewisem. Szybkość otwierania stron jest
    tak mała, że strona otwiera się często ponad 5 min. Połączenie jest zrywane
    z powodu braku działania. Ustawiłem IE 6 wg ich zaleceń. Mam stałe łącze
    internetowe. Np. połączenie z mbankiem jest bezproblemowe. Mam zamiar
    zrezygnować i z takich usług.
    Pozdrowienia
    Jerzy Ostrowski

  • 2. Data: 2003-04-02 07:23:09
    Temat: Re: szybkość KB24
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    . Mam stałe łącze
    > internetowe. Np. połączenie z mbankiem jest bezproblemowe. Mam zamiar
    > zrezygnować i z takich usług.
    > Pozdrowienia
    > Jerzy Ostrowski

    Witam
    Mam dokładnie to samo
    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk

  • 3. Data: 2003-04-02 07:27:08
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    Hello Jerzy,
    w wiadomości <b6e313$ndh$1@news.onet.pl> z 2003-04-02 09:20:34
    przeczytałem:

    > Witam!
    > Chciałbym zapytać szanownych grupowiczów czy też macie takie problemy z
    > połączeniem z KB24 jak ja.

    dokladnie tak samo. koncowe łącze nie ma najwyrazniej zadnego znaczenia.

    > zrezygnować i z takich usług.

    dla mnie KB24 to gadzet (choc niekiedy przydatny), a KB jest glownie
    marmurkiem do korzystania z okienka (w tym walutowego) za jedyne 4,50
    miesiecznie.
    --
    Laik

  • 4. Data: 2003-04-02 07:44:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To samo w ciagu dnia nie idzie sie polaczyc.
    Aczkolwiek jak wlaczylem proxy icmowskie to jakos poszlo wiec nie wiem
    gdzie tkwi blad - na moim chello w ciagu dnia srtina nie wchodzi za
    diabla

  • 5. Data: 2003-04-02 09:00:25
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Wolne to ich lacze jak czort. A kampanie sobie robia wizerunkowa teraz w
    Wawie - "Ekstra", "Kredyt Kredytow" itp. A moze by tak czesc tej kasy na
    reklame wydali na dodatkowe kabelki?? Mogliby napisac "Serwer serwerow".

    I jeszcze zeby bylo smieszniej - ostatnio wyplacalem kase w okienku w filii
    innego oddzialu i autoryzacja karty nie przeszla przez brak polaczenia z
    oddzialem macierzystym :)))

    Taka fajna oferte ma ten bank i takie dziadowskie lacza internetowe. Wstyd.

    Pablo

  • 6. Data: 2003-04-03 06:09:41
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    Też chyba zrezygnuję z ich usług :(.

  • 7. Data: 2003-04-03 06:25:24
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > oddzialem macierzystym :)))
    >
    > Taka fajna oferte ma ten bank i takie dziadowskie lacza internetowe. Wstyd.

    Całkowicie się z Tobą zgadzam. Też ostatnio szlak mnie trafił jak nie mogłem
    się połączyć z KB24. Jak juz kiedyś pisałem nie wiadomo czy to wina ich
    systemu "profile", czy czegoś innego. Jeden z kolegów z grupy twierdzi, że za
    to odpowiada profile. Jeżeli tak, to maja przerypane. Na system wydali miliony
    i wprowadzali go przez parę lat. Tensor1.

  • 8. Data: 2003-04-04 12:50:14
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > to odpowiada profile. Jeżeli tak, to maja przerypane. Na system wydali miliony
    > i wprowadzali go przez parę lat. Tensor1.
    juz tak nie twierdze
    http://www.google.pl/groups?selm=3E79ADF1.9BD2F652%4
    0go2.pl&oe=UTF-8&output=gplain
    --