  • 31. Data: 2009-08-12 22:12:45
    Temat: Re: tajemnica bankowa a skarbówka?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6f1fe0cb-031b-4008-8695-5b812df39d04@r38g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Teoretycznie jest ENA, ale tym bym się nie przejmował. Gorzej, że jest
    > coś takiego jak europejski tytuł egzekucyjny w postępowaniu
    > administracyjnym...

    W tym casusie wielokrotnie obwiniony przebywa na terenie polskiego państwa
    nie mniej niż 183 dni w każdym roku. Posiada też polskie obywatelstwo, tzn.
    nie jest apatrydą. :)

  • 32. Data: 2009-08-12 22:21:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Zważywszy, ze "autostrada" Kraków-Katowice jest w permanentnym
    > remoncie, to gdzie Ty tak jeździsz, że wyrabiasz te stachanowskie
    > normy ? Chciaż mnie psy łapały najczęściej w mniejszych
    > miejscowościach...

    Hahaha, szczególnie udana dla mnie pod tym względem jest trasa
    Kraków-Warszawa. Na trasie Kraków-Łódź też mam pewne osiągnięcia.
    Kraków-Wrocław i okolice zazwyczaj jeżdżę przez Olkusz. Do Torunia czasem
    zajrzę. A poza tym mam czasami naprawdę pecha do zakazów skrętu w lewo w
    różnych miastach. Do tego parkowanie. Przez kilka lat pięciocyfrowa suma to
    drobiażdżek. :)

    Ale naprawdę to nie chodzi o to, że jestem jakimś sfrustrowanym piratem
    drogowym. CB-radia nie używam, ot co! :) Ale lepiej już zakończmy ten
    off-top bo za daleko to poszło i smiecimy tu. :)

  • 33. Data: 2009-08-13 16:58:40
    Od: kimbus <k...@g...com>

    szczurwa pisze:

    > Teoretycznie jest ENA, ale tym bym się nie przejmował. Gorzej, że jest
    > coś takiego jak europejski tytuł egzekucyjny w postępowaniu
    > administracyjnym...

    Przy wykroczeniach nie ma ENA, też nie ma możliwości słuchania w drodze
    pomocy prawnej przez sąd innego kraju. Czyli, jeżeli ktoś przebywa za
    granicą, to za wykroczenie w zasadzie trudno go ścignąć.