  • 1. Data: 2009-10-19 14:26:30
    Temat: tajemnica bankowa a życie prywatne :)
    Od: z...@o...pl

    praktyka życiowa wskazuje że jedne banki nawet dzwoniąc z zastrzeżonego
    podają ładnie swoją nazwę oraz imię i nazwisko dzwoniącego, a inne robią
    z tego wielką tajemnicę. Ja odbieram wszystkie bankowe telefony do mojej
    dziewczyny bo tak się umówiliśmy (bankom podaje ona mój "służbowy" nr,
    a swego prywatnego nie ujawnia nikomu). Ostatnio dzwoni jakiś mężczyzna
    i chce rozmawiać z panią X (podaje imię mojej dziewczyny) a na moje pytanie
    zaczął ściemniać że to jest "sprawa prywatna". Bardzo sie zdziwił, kiedy ja
    udając zdenerwowanie uświadomiłem go że "jestem partnerem życiowym" pani X
    i właśnie dlatego ciekawi mnie jakie "prywatne sprawy" mogą łączyć jakiegoś
    obcego mężczyznę i moja partnerkę życiową. Pan się mocno speszył, zapewne
    zaczerwienił (szkoda że nie miałem podglądu video) i jąkając się zaczął się
    tłumaczyć że sprawa dotyczy "relacji finansowych z bankiem".

    ja rozumiem, tajemnica bankowa rzecz głupia ale świeta
    ale po co ten pan mnie okłamuje że to "sprawa prywatna"?

  • 2. Data: 2009-10-19 14:35:58
    Temat: Re: tajemnica bankowa a życie prywatne :)
    Od: "jacko" <s...@t...com>

> [...]
    > się
    > tłumaczyć że sprawa dotyczy "relacji finansowych z bankiem".

    No no, stary, ale go zazyles... 10/10.

  • 3. Data: 2009-10-19 16:33:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z tego wielką tajemnicę. Ja odbieram wszystkie bankowe telefony do mojej
    > dziewczyny bo tak się umówiliśmy (bankom podaje ona mój "służbowy" nr,

    A co z nia nie tak, ze nie moze podac swojego telefonu? Zaden pracownik
    banku nie powinien podawac z jaka sprawa dzwoni, bo moze to byc uznane za
    ujawnienie tajemnicy bankowej.

    MK

  • 4. Data: 2009-10-19 18:05:12
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > praktyka życiowa wskazuje że jedne banki nawet dzwoniąc z zastrzeżonego
    > podają ładnie swoją nazwę oraz imię i nazwisko dzwoniącego, a inne robią

    Telefonów nieujawniających swojego numeru się nie odbiera!

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 5. Data: 2009-10-19 20:48:48
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 19 Paź, 20:05, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Telefonów nieujawniających swojego numeru się nie odbiera!
    A czym to grozi (odebranie) ?

  • 6. Data: 2009-10-19 21:50:04
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Clegan* wrote in
    a.com> wrote:
    > A czym to grozi (odebranie) ?

    a to nie wiesz? jesli po drugiej stronie bedzie wyznawca Baala, to wyssie Twoja
    duszę przez sluchawkę. tak polują na zwyklych ludzi. mowili w telewizji i teraz
    ci co wierza slepo w to co w wiadomosciach nie odbieraja zastrzezonych...

    pozdr, rdx

  • 7. Data: 2009-10-20 11:33:10
    Od: z...@o...pl

    > A co z nia nie tak, ze nie moze podac swojego telefonu?

    po prostu ja robię za jej filtr: odsiewam akwizycję, różne extra oferty,
    rozpaczliwe prośby desperatów o jakieś zatrudnienie, panoramę firm, itp.
    ale gdy słyszę "dzwonię z _banku_, chce rozmawiać z panią X", oddaje jej
    słuchawkę, niezależnie czy chodzi o konkretny bank Y czy o"jakiś" bank

    > Zaden pracownik banku nie powinien podawac z jaka sprawa dzwoni,
    > bo moze to byc uznane za ujawnienie tajemnicy bankowej.

    ok, tego nie kwestionuje, tajemnica bankowa, "rzecz głupia ale świeta" :)
    chodzi mi o to, czy pracownik banku może udawać że dzwoni "prywatnie"

    1) jestem pewny 100% że dzwoniący powinien zacząć od tego ze sprawa
    jest nazwijmy to instytucjonalna, a nie bredzic coś o sprawach "prywatnych"

    zastanawiam sie jak daleko taki "tajny agent" z banku MUSI sie kamuflować
    2) nie wiem, czy wolno mu powiedzieć, że chodzi o instytucję finansową
    3) nie wiem, czy wolno mu powiedzieć, że intstytucją tą jest "jakiś" bank
    4) nie wiem, czy wolno mu powiedzieć, jak sie ten _konkretny_ bank _nazywa_
    5) nie wiem, czy wolno mu ogólnie nazwać temat rozmowy i kategorię sprawy,
    np.: rachunek firmowy, osobista karta kredytowa, kredyt hipoteczny, itp.

    wg mnie: 1) napewno tak 2) tak 3) raczej tak 4) chyba jednak tak 5) raczej nie
    ale dziury w niebie nie będzie gdy ktoś użyje jednego z tych wyrażeń

  • 8. Data: 2009-10-20 12:03:17
    Od: p...@o...eu

    Hmm za moim czasów nie istniały "partnerki życiowe" tylko konkubiny, jak również
    na konkubinat nie mówiono "partnerstwo życiowe". Dotyczy to również tzw. celebrytów.

  • 9. Data: 2009-10-20 12:32:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:03:17 +0200, p...@o...eu napisał(a):

    > Hmm za moim czasów nie istniały "partnerki życiowe" tylko konkubiny, jak również
    > na konkubinat nie mówiono "partnerstwo życiowe". Dotyczy to również tzw.
    celebrytów.

    Za czasów mojej babci istniały jeszcze dziwniejsze słowa, wierz mi.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2009-10-20 13:05:22
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    z...@o...pl wrote:

> [...]
    nie wolno mu :-)
    > 4) nie wiem, czy wolno mu powiedzieć, jak sie ten _konkretny_ bank
    nie wolno mu :-)
    > 5)nie wiem, czy wolno mu ogólnie nazwać temat rozmowy i
    > kategorię sprawy, np.: rachunek firmowy, osobista karta kredytowa, kredyt
    > hipoteczny, itp.
    nie wolno mu :-)