  • 11. Data: 2014-01-16 23:46:01
    Temat: Re: takie rzeczy się dzieją...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to ty tą umowe jeszcze dwa razy przeczytaj bo ja raczej wątpie ze to cie
    > bedzie kosztowalo zero

    byłem kiedyś klientem BGŻ więc i tak moje dane już mieli, nie sprzedałem
    się za kilka groszy

    a umowę umiem przeczytać, zawodowo zajmuję się kredytami więc wiem na co
    zwrócić uwagę, aby nie zrobić sobie krzywdy ;-)

    ponoć mieli do udzielenia jedynie 5000 takich pożyczek, bank na nich nie
    zarobi, ale pozyska bazę klientów z dobrym BIKiem, którym w przyszłości
    pewnie zaproponuje różne inne wynalazki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-01-17 00:51:26
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 16.01.2014 o 22:50 witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > to ty tą umowe jeszcze dwa razy przeczytaj bo ja raczej wątpie ze to cie
    > bedzie kosztowalo zero

    Jest za free. Wpadło mi 10000 suchym pyskiem. (5 osób w rodzinie)
    http://www.bgz.pl/dla_ciebie/kredyty_pozyczki/pozycz
    ka_gotowkowa.html

    Jak byłem w oddziale to praktycznie sama rodzina i znajomi pracowników na
    sali :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 13. Data: 2014-01-17 02:01:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lb9nf7$lnd$...@s...man.poznan.pl

    > ponoć mieli do udzielenia jedynie 5000 takich pożyczek, bank na nich nie zarobi,
    ale pozyska bazę klientów z dobrym BIKiem, którym
    > w przyszłości pewnie zaproponuje różne inne wynalazki

    Zaproponuje, albo i nie zaproponuje. :)

    IMO ten bank potrzebuje klientów -- aby w ogóle istnieć.

    Natomiast zarabia na czymś innym -- na ciekawych kredytach udzielanych
    rolnikom. Rolnik pożycza, ale niekoniecznie zwraca, gdyż zmyśle ,,akcje
    wspierające rozwój'' sprawiają, iż pożyczkę spłaca ktoś inny, o ile rolnik
    wywiąże się z zobowiązań (okołorolniczych) składanych przy okazji brania
    takiego kredytu.

    Około siedmiu lat temu czytałem ulotki/reklamówki bankowe o tych
    kredytach -- oczywiście w BGZ.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-01-17 06:38:29
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-16 22:29, WOJO pisze:

    > Za dużo żeby przepić, a za mało żeby coś z tym zrobić. :)
    > A dane osobowe już i tak mam "rozdane" w o wiele za dużej ilości miejsc.
    > Tak, w sprawie bankowych kredytów/pożyczek jestem malkontentem...
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    No - RobertS lepiej oszacuje jaki gdzie indziej mógłby być najtańszy
    kredyt gotówkowy. Powiedzmy, że 5%. Czyli tak, jakby mu dali w prezencie
    stówę. Za tyle kupili jego przychylność, dane osobowe, "wstępne
    przywiązanie do banku".
    Myślę, że to uczciwy deal.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 15. Data: 2014-01-17 08:28:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sqlwiel napisał(a) :
> [...]

    o to to :-)

    > No - RobertS lepiej oszacuje jaki gdzie indziej mógłby być najtańszy
    > kredyt gotówkowy. Powiedzmy, że 5%. Czyli tak, jakby mu dali w prezencie
    > stówę.

    Raczej że mu nie zabrali stówy. On tego kredytu w zasadzie nie
    potrzebował.

    > Za tyle kupili jego przychylność, dane osobowe, "wstępne
    > przywiązanie do banku".
    > Myślę, że to uczciwy deal.

    eeetam.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 16. Data: 2014-01-17 09:10:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jan 2014 08:28:29 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > o to to :-)

    > Raczej że mu nie zabrali stówy. On tego kredytu w zasadzie nie
    > potrzebował.

    Wplacic na lokate i czekac na procenty :-)

    J.

  • 17. Data: 2014-01-17 11:18:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Wplacic na lokate i czekac na procenty :-)

    A jak się okaże, że konto (wygląda, że obowiązkowe w czasie kredytu) nagle
    stanie się płatne to zrywać lokatę ?
    P.G.

  • 18. Data: 2014-01-17 11:34:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-17 11:18, Piotr Gałka pisze:
    > A jak się okaże, że konto (wygląda, że obowiązkowe w czasie kredytu)
    > nagle stanie się płatne to zrywać lokatę ?
    > P.G.

    Coś mi się wydaje że przez konto bank na swoje wyjdzie.
    Oczywiście będzie można zrezygnować. Oczywiście wszystko zgodnie z
    prawem. bank zarobi na tych co się zagapią, niedopilnują...
    Tak działa bank który w dzisiejszych czasach nie zasługuje na miano IZF.
    Dlatego (to już inny wątek) nie powinien mieć narzędzia takiego jak
    bankowy tytuł egzekucyjny.
    Banki na to już NIE ZASŁUGUJĄ!!!

  • 19. Data: 2014-01-17 11:52:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > Tak działa bank który w dzisiejszych czasach nie zasługuje na miano IZF.
    > Dlatego (to już inny wątek) nie powinien mieć narzędzia takiego jak

    Ale dlaczego akurat w tej ofercie szukacie haczyków?
    Nie pierwszy i nie ostatni raz bank płaci kilkaset złotych za nowego
    klienta.
    Juz kilkanascie lat temu inteligo płaciło 100 zł za nowe konto...

  • 20. Data: 2014-01-17 12:06:21

    W dniu 2014-01-17 11:52, Budzik pisze:
    > Ale dlaczego akurat w tej ofercie szukacie haczyków?

    Bo w każdej są ;-)