  • 1. Data: 2009-02-17 14:16:26
    Temat: te dudi i te paliknoty to wszystko swinskie ryje
    Od: "re" <m...@g...pl>

    fatso ma racje
    juz wszystkie furtki pootwierane ryjami
    teraz tylko w gore

  • 2. Data: 2009-02-17 14:18:55
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "re" <m...@g...pl> wrote in message
    news:gnegrq$qp5$1@inews.gazeta.pl...
    > fatso ma racje
    > juz wszystkie furtki pootwierane ryjami
    > teraz tylko w gore

    W ciagu minionych 5 miesiecy slowa "teraz tylko w gore" slyszalem tu chyba
    ze 100 razy.
    I co? I dupa blada.

    Pester

  • 3. Data: 2009-02-17 14:24:25
    Od: "emes" <e...@t...ru>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "re" <m...@g...pl> wrote in message
    >>
    > W ciagu minionych 5 miesiecy slowa "teraz tylko w gore" slyszalem tu chyba
    > ze 100 razy.
    > I co? I dupa blada.

    dawno sie nie odzywalem tymbardziej, ze nie siedze na akcjach...
    sprawdza sie tu glupie przyslowie (Murphego?)
    nigdy nie jest tak zle zeby gorzej byc nie moglo...
    Normalne, ze dopadla nas recesja. PLN bylo napompowane jak nasza gpw, wiec
    tez nie dziwne ze peklo.
    ps. opcje walutowe tak mnie tchnely, ze za rok zamierzam bronic pracy
    magisterskiej o tym skromnym tytule. Wszystkie materialy mile widziane.
    PS. Praca lic. Kontrakty terminowe obroniona na 5 :)

  • 4. Data: 2009-02-17 15:49:25
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "emes" <e...@t...ru> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    | magisterskiej o tym skromnym tytule. Wszystkie materialy mile widziane.
    | PS. Praca lic. Kontrakty terminowe obroniona na 5 :)

    daj poczytać :)
    b...@o...pl

    barbara

  • 5. Data: 2009-02-17 16:18:17