  • 1. Data: 2009-11-27 11:37:16
    Temat: techmex
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    co sie dzieje jak bankrutuje spolka na gieldzie
    wlasciele akcji nic nie dostaja?

  • 2. Data: 2009-11-27 13:51:37
    Temat: Re: techmex
    Od: skawet <s...@o...eu>

    Jacek pisze:
    > co sie dzieje jak bankrutuje spolka na gieldzie
    > wlasciele akcji nic nie dostaja?

    jak coś zostanie po likwidacji i sprzedaży majątku to dostaje
    ale jest ostatni w kolejce
    1.pracownicy
    2.wierzyciele
    3.właściciele

  • 3. Data: 2009-11-27 14:15:04
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "skawet" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > jak coś zostanie po likwidacji i sprzedaży majątku to dostaje
    > ale jest ostatni w kolejce
    > 1.pracownicy
    > 2.wierzyciele
    > 3.właściciele

    pracownicy przed skarbówką zusem i komornikiem?

  • 4. Data: 2009-11-27 16:39:57
    Od: skawet <s...@o...eu>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "skawet" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > pracownicy przed skarbówką zusem i komornikiem?

    zus i skarbówka to wierzyciele

  • 5. Data: 2009-11-27 16:46:36
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    >>> 2.wierzyciele

    > zus i skarbówka to wierzyciele

    zauważ, że moje pytanie pozostało bez odpowiedzi

  • 6. Data: 2009-11-27 17:49:47
    Od: skawet <s...@o...eu>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "skawet" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > zauważ, że moje pytanie pozostało bez odpowiedzi
    tak pracownicy przed skarbówką i zusem
    co do komornika to w chwili upadłości kończy się jego rola i jeśli do
    czasu upadłości nie zabezpieczył należności to wierzyciel dostanie
    ewentualną kasę od syndyka.

  • 7. Data: 2009-11-30 14:00:52
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > co sie dzieje jak bankrutuje spolka na gieldzie
    > wlasciele akcji nic nie dostaja?

    Techmex rósł w szaleńczym tempie od kilku sesji, dziś jeszcze był na
    +kilkanaście%, teraz ma -23.88% (!), jest na widłach, a na tko ma -47.51%
    (!!!).
    Ktoś się chyba dał nabrać, żeby nie powiedzieć: ktos został ostro wydymany.
    Co tam się stało?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 8. Data: 2009-11-30 14:01:38
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    flower pisze:
> [...]
    > (!!!).
    > Ktoś się chyba dał nabrać, żeby nie powiedzieć: ktos został ostro wydymany.

    ponoc jest decyzja sadu, ale nikt jej nie zna

  • 9. Data: 2009-11-30 14:03:04
    Od: k...@p...onet.pl

    ladnie dublujemy pytanie:-)
    kroovka

    to jednak nie Ekoexport bym cos zrozumial

  • 10. Data: 2009-11-30 14:15:56
    Od: k...@p...onet.pl

    > ponoc jest decyzja sadu, ale nikt jej nie zna

    dobrze ze sedziowie nie maja rodzin grajacych na gieldzie

    dobrze
    kroovka