  • 1. Data: 2008-12-29 16:02:48
    Temat: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    jak w temacie, kiedy jest szansa, aby się dodzwonić....próbuję, czekam
    po naście minut i NIC!

    a nie dostałem wyciągu z kk więc nie wiem ile i kiedy mam spłacić ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-12-29 16:13:17
    Temat: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > witam
    >
    > jak w temacie, kiedy jest szansa, aby się dodzwonić....próbuję, czekam
    > po naście minut i NIC!
    >
    > a nie dostałem wyciągu z kk więc nie wiem ile i kiedy mam spłacić ;-/

    Może koło północy? ;-)

    Możesz też wysłać maila z opisem sytuacji i numerem klienta, kiedyś
    oddzwaniali, ale też nie za szybko - przynajmniej nie musisz wisieć na
    telefonie.

    BTW, przydała by się taka aplikacja na komórkę, która by puszczałaby
    bankonsulantom irytującą muzyczkę i tekst 'szacunkowy czas zgłoszenia
    abonenta 10 minut' :->

  • 3. Data: 2008-12-29 16:13:36
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 17:02, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a nie dostałem wyciągu z kk więc nie wiem ile i kiedy mam spłacić ;-/
    Ostatnio pojawiły się nowe pola przy informacji o KK takie jak kwota
    do spłaty i termin,
    nie działają ciągle?
    na które numery dzwonisz?
    próbowałeś na 0801 kolejne cyfry 822 na końcu 000 ?

  • 4. Data: 2008-12-29 16:17:23
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 17:13, ruf10 <r...@n...pl> wrote:

    > BTW, przydała by się taka aplikacja na komórkę, która by puszczałaby
    > bankonsulantom irytującą muzyczkę i tekst 'szacunkowy czas zgłoszenia
    > abonenta 10 minut' :->

    spotkałem się ostatnio w fajnym automatem w jednej firmie który
    informował który jesteś w kolejce:)

  • 5. Data: 2008-12-29 16:44:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > nie działają ciągle?
    > na które numery dzwonisz?
    > próbowałeś na 0801 kolejne cyfry 822 na końcu 000 ?

    dzwonię na numer z kk 801 822 822 i krew mnie zalewa ;-/
    czy ten z 000 na końcu jest jakiś lepszy?

    a może ktoś zna jakiś bezpłatny numer do Polbanku? mógłbym wisieć na
    telefonie nawet cały dzień...na ich koszt ofcorz

    wolę nie myśleć co byłoby, gdybym musiał zadzwonić w sprawie
    zastrzeżenia tej karty...

    emila również napiszę, ostatnio ciągle składam jakieś reklamacje...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-12-29 17:03:23
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 17:44, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >dzwonię na numer z kk 801 822 822 i krew mnie zalewa ;-/
    >czy ten z 000 na końcu jest jakiś lepszy?
    Powiedzieli mi w Oddziale przy zakładaniu KK, że ten 000 to ich
    specjalny numer do łatwiejszego kontaktu
    bo jakby co to na ten 822 na pewno sie nie dodzwonię...
    Ale na stronie Polbanku też można ten 000 znaleźć

    > wolę nie myśleć co byłoby, gdybym musiał zadzwonić w sprawie
    > zastrzeżenia tej karty.
    W ostateczności mozna dzwonić na miedzynarodowe numery Mastercarda/
    Visy..

    Nie wiem czy dyspozycja zastrzeżenia karty nie powinna być przyjęta
    przez kazdy bank współpracujacy z daną organizacją?
    Ktoś kiedyś pisał, że jesli zgubi sie karte za granicą można wejść do
    pierwszego banku na jaki sie trafi. Prawda to?

  • 7. Data: 2008-12-29 20:12:37
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > miałem kiedyś kk z Mille, poszedłem do placówki (tegoż banku) ją zastrzec
    > i dostałem info, że "tylko przez infolinię"...smutne ale prawdziwe

    To samo mi ostatnio powiedzieli w BZ WBK. Zastrzec można tylko
    telefonicznie. Ale już wypowiedzieć umowę od razu w placówce - po czym pani
    przecięła kartę wzdłuż paska, jednak go nie rozcinając. Dziwne, bo wydawało
    mi się, że dane sa właśnie na pasku.

  • 8. Data: 2008-12-29 20:12:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > bo jakby co to na ten 822 na pewno sie nie dodzwonię...
    > Ale na stronie Polbanku też można ten 000 znaleźć

    oki spróbuję

  • 9. Data: 2008-12-29 21:16:54
    Od: Bęc <b...@w...pl>

    RobertS pisze:
    > witam
    >
    > jak w temacie, kiedy jest szansa, aby się dodzwonić....próbuję, czekam
    > po naście minut i NIC!
    >
    > a nie dostałem wyciągu z kk więc nie wiem ile i kiedy mam spłacić ;-/

    Rozumiem ze nie masz dostepu do ichniego systemu transakcyjnego? Bo tak
    od dwoch miesiecy wyswietlaja kwote z ostatniego wyciagu. No chyba ze
    masz samą KK - to pewnie nie masz dostepu.

  • 10. Data: 2008-12-29 21:21:48
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 22:16:54 +0100, Bęc napisał(a):

    > Rozumiem ze nie masz dostepu do ichniego systemu transakcyjnego? Bo tak
    > od dwoch miesiecy wyswietlaja kwote z ostatniego wyciagu. No chyba ze
    > masz samą KK - to pewnie nie masz dostepu.

    Jak poprosił o dostęp to ma. Oddział powinien mieć koperty z hasłami i
    załozyć dostęp od ręki.

    --
    Kojer