eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!

  • 1. Data: 2006-11-27 16:37:15
    Temat: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
    Od: n...@o...pl

    Witam!

    Jeszcze we wrześniu składałam wnioski o konto fimowe i osobiste

    Wniosek o konto osobiste został zagubiony przez firmę kurierską,
    ale konto osobiste NIE jest problemem, bo najbardziej zależy mi na
    koncie firmowym.

    wniosek o konto firmowe W OGÓLE NIE ZOSTAŁ ROZPATRZONY,
    zero reakcji, nie ma informacji zwrotnej o tym, jakoby wniosek został
    odrzucony, nie ma przekazania do firmy kurierskiej, nic się nie dzieje
    i to od 19 września, a więc już ponad 2 miesiące. To jest SKANDAL

    Kontaktowałam się pod nr 0801-300-800, konsultantka nie odnalazła
    tego pechowego wniosku firmowego, znalazła tylko wniosek o osobiste
    i doradziła mi jego skasowanie (co rzekomo miało spowodować że będę
    mogła złożyć nowy wniosek o konto firmowe).

    Niestety, nic to nie dało. Stary wniosek firmowy do mnie nie dotarł, a nowo
    złożone wnioski przez internet są odrzucane przez system. Konsultanci nie chcą
    się zgodzić ani na podpisanie przeze mnie umowy w mKiosku ani na wysłanie
    wniosku przez firmę kurierską inną niż niekompetentna "siódemka" ani w ogóle
    nie chcą mi pomóc. Co więcej, odmawiają przyjęcia reklamacji przez telefon,
    bo im się nie podoba mój "mało kobiecy" głos.

    Najgorsze że nie mogę ani podpisać starego wniosku (który do mnie nie dotarł)
    ani slutecznie złożyć nowego (bo nowe są odrzucane). Konsultanci są bezczelni,
    nie chcą ze mną rozmawiać, bo nie podoba im się mój "mało kobiecy" głos.

    Kto ich do cholery upoważnił do oceniania mojego głosu. Taki mam i już.
    I nikomu nic do tego. Mogłabym normalnie przyjść z NIP-em, REGON-em, wpisem
    do ewidencji i podpisać umowę w placówce. Tam nie byłoby wątpliwości jak się
    nazywam ani jakiej jestem płci. Ale nienormalny mBank ma placówki (mKioski),
    ale nie obsługuje w nich klientów. Czy to nie jest chore?!...

    przecież to NIE JA wymyśliłam wariackie warunki, w których placówka banku
    istnieje, ale nie obsługuje klientów, bo niegospodarny mBank musi dać zarobić
    najbardziej nieprofesjonalnej firmie kurierskiej w Polsce, która nie doręcza
    przesyłek

    Jeśli nie chcieliście ze mną rozmawiać normalnie, to postanowiłam opisać
    całej Polsce wasze chamstwo i niekompetencję... na razie w internecie...

    Żądam abyście wreszcie zajęli się moją sprawą, abyście w końcu sprawdzili
    w waszym wadliwie działającym systemie co jest grane i dlaczego moje wnioski
    są odrzucane (jest jakiś stary wniosek, który nie jest widoczny dla konsultantów
    i nie daje się usunąć, albo jakieś inne licho, to wy powinniście się na tym
    znać, nie ja)

    ZRÓBCIE COŚ, ABYM WRESZCIE MOGŁA ZŁOŻYĆ WNIOSEK O KONTO FIRMOWE

    W przeciwnym wypadku, Wasza niekompetencja oraz nieuprzejmość a nawet
    chamstwo ze strony konsultantów, zostaną opisane w prasie ogólnopolskiej.

    Jeśli czyta to jakiś pracownik mBanku który chciałby mi
    pomóc to niech rzuci okiem na jeden z odrzuconych wniosków, np.
    wniosek o numerze BAK018014690. Jako pracownik banku będzie mógł
    ustalić moje dane i nawiązać ze mną kontakt np. emailowy.
    Pozostali czytelnicy mogą co najwyżej sprawdzić na
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/status/formularz.p
    że wniosek taki "został złożony"

    z poważaniem
    Wasza (niedoszła?) Klientka

    mocno zawiedziona ponad 2 miesięczną zwłoką ze strony mBanku
    oraz bardzo nieuprzejmą obsługą ze strony konsultantów.

  • 2. Data: 2006-11-27 17:55:49
    Od: s...@o...pl

    nic nowego pod słońcem.

    mBank to uosobienie bankowego chamstwa.
    nie ma banku z gorszym nastawieniem do klienta.

    pozdr
    Aleksander

  • 3. Data: 2006-11-27 18:50:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@o...pl> napisal(a):
    > nic nowego pod słońcem.
    >
    > mBank to uosobienie bankowego chamstwa.
    > nie ma banku z gorszym nastawieniem do klienta.

    Jeszcze jego młodszy brat - Multi - idzie łeb w łeb :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2006-11-27 18:59:59
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik n...@o...pl napisal dnia 2006-11-27 17:37:

    A czemu mBank? U nas w Polszcze mnogo banków...

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."

  • 5. Data: 2006-11-27 19:15:44
    Od: n...@o...pl

    > A czemu mBank? U nas w Polszcze mnogo banków...

    niestety, MUSZĘ... nienawidzę mBanku, ale muszę...
    muszę, ale nie mogę... koszmar po prostu...

    planuję coś, co bez pomocniczego konta firmowego konkretnie w tym jednym,
    chamskim, zapyziałym mBanku nie jest możliwe do zrealizowania...

    i 10.000 netto na miesiąc pójdzie się j ... bo pomyleńce
    z tego banku nie chcą wyjaśnić sprawy dlaczego wnioski są
    bezmyślnie odrzucane przez ich debilny system...

    to koszmar, żeby w gospodarce rynkowej stać przed
    czymś, co ekonomiści ironicznie nazywają "rajskim wyborem"
    i na dodatek nie móc tego wyboru dokonać, z uwagi na czyjeś
    chamstwo i niekompetencję.

  • 6. Data: 2006-11-27 19:26:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@o...pl> napisal(a):

> [...]
    >
    > planuję coś, co bez pomocniczego konta firmowego konkretnie w tym jednym,
    > chamskim, zapyziałym mBanku nie jest możliwe do zrealizowania...

    A spróbuj np. przelewy24.pl. CO prawda zapłacisz prowizję, ale możesz
    przyjmować wpłaty prosto z mBanku. Taki mTransfer z pośrednikiem
    eliminującym konieczność zakładania rachunku w tym banku.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-11-27 22:19:06
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    n...@o...pl wrote:

    > Pozostali czytelnicy mogą co najwyżej sprawdzić na
    > https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/status/formularz.p
    > że wniosek taki "został złożony"

    To zupełnie jak wniosek o kredyt odnawialny w rachunku eKONTO, który
    złożyłem w kwietniu (w czasie promocji 9,95% - teraz jest "promocja"
    13,5%, ROTFL). Jest on według tej strony nadal "złożony" (widzę też
    po zalogowaniu), ale po blisko pół roku poszukiwań nie byli w stanie
    odnaleźć go w swoim przepastnym systemie :).

    W końcu (po pół roku) ktoś się skontaktował z propozycją bym złożył
    jeszcze raz i podał numer wniosku, a promocyjne warunki zostaną mi
    przywrócone. Tym razem zostałem załatwiony szybko, ale odmownie -
    za to, że kiedyś miałem zaległości w ZUS (czego jedynym dowodem
    jest przelew z konta mBIZNES, którym owe zaległości dobrowolnie
    uregulowałem z odsetkami, zaraz po otrzymaniu wezwania z ZUS).
    Nieważne, że konto nigdy nie było zajęte, nie mam obecnie żadnych
    zaległości, a na eKONTO mam regularne wpływy z umowy o pracę -
    większe, niż wnioskowana minimalna kwota kredytu.

    Cóż było robić - mam już konto w innym banku, który bez problemu
    udzielił mi kredytu podobnie oprocentowanego, na 3x wyższą kwotę.
    Zamierzam także założyć gdzieś indziej konto firmowe i przenieść
    kartę kredytową. mBank najwyraźniej cierpi na nadmiar klientów,
    więc trzeba mu ulżyć i głosować nogami :)

    Marek

  • 8. Data: 2006-11-28 00:25:07
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    n...@o...pl napisał(a):
    > Witam!
    [...]
> [...]
    > ustalić moje dane i nawiązać ze mną kontakt np. emailowy.
    > Pozostali czytelnicy mogą co najwyżej sprawdzić na

    25-11-2006 Wniosek złożony Wniosek o mbiznes konto/max został złożony

    Pozwoliłem sobie zajrzeć na ten wniosek, skoro dane poszły do publicznej
    wiadomości, ale z tego co widzę, to wniosek został dopiero co złożony?!
    Skąd te 2 miesiące problemów?

    > mocno zawiedziona ponad 2 miesięczną zwłoką ze strony mBanku
    > oraz bardzo nieuprzejmą obsługą ze strony konsultantów.

    No to dlaczego tyle czekasz? Czas zmienić bank na inny!

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 9. Data: 2006-11-28 12:00:52
    Od: s...@o...pl

> [...]

    > Pozwoliłem sobie zajrzeć na ten wniosek, skoro dane poszły do publicznej
    > wiadomości, ale z tego co widzę, to wniosek został dopiero co złożony?!

    przecież koleżanka wyraźnie napisała, że składała wniosek we wrześniu,
    że tego wniosku nawet pracownicy nie mogą znaleźć i że odrzucano kolejne
    jej wnioski. I to jest zapewne jeden z tych kolejnych, odrzucanych,

    danych tego "blokującego" nie podała, bo może np. go nie pamięta, po 2 mies.

    jeśli dobrze zrozumiałem, problemem jest ten stary wniosek, który powoduje
    odrzucanie tych nowych wniosków.

    pozdr
    Aleksander

  • 10. Data: 2006-11-28 17:02:05
    Od: s...@v...pl

    > A spróbuj np. przelewy24.pl. CO prawda zapłacisz prowizję, ale możesz
    > przyjmować wpłaty prosto z mBanku. Taki mTransfer z pośrednikiem
    > eliminującym konieczność zakładania rachunku w tym banku.

    zainteresował mnie ten temat. Może jestem w błędzie, ale obawiam się, że
    http://przelewy24.pl/ nie przyciągną aż tylu klientów co zwykły mTransfer

    no i sprawiają, że pośrednik może powodować dodatkowe opóźnienia wpływu
    i jeszcze każe sobie płacić. Zależnie od tego, czym nasza koleżanka chce
    handlować (czy są to towary lub usługi wysokomarżowe czy niskomarżowe),
    dodatkowe 3% kosztów może spowodować, że niejeden biznes straci sens.

    pozdr
    Aleksander