  • 1. Data: 2002-10-21 07:28:48
    Temat: temat LUKAS - tym razem lokata obronna
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

    Witam

    Czy w przypadku lokaty obronnej, ktora byla masowo owtierana w ubeiglym
    roku, rzeczywiscie odsetki wplywajace na rachunek np. co 3, 6 miesiecy nie
    sa opodatkowane 20%?

    Dzieki za odp.

    Pozdawiam
    Anetta

  • 2. Data: 2002-10-21 15:22:17
    Temat: Re: temat LUKAS - tym razem lokata obronna
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Mam dodatkowe pytanie: na jaki okres była ustanowiona lokata obronna (nie
    mylić z kapitalizacja odsetek), czy tylko na 5 lat, czy tez na inne okresy ?
    F.

  • 3. Data: 2002-10-21 15:53:48
    Od: h...@p...onet.pl

    Podatku od odsetek nie ma, a lokate można było załozyc na różne terminy,
    najkrótszym był rok

  • 4. Data: 2002-10-21 16:26:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap160u$bvh$1@news2.tpi.pl, Figaro wrote:
    > Mam dodatkowe pytanie: na jaki okres była ustanowiona lokata obronna
    > (nie mylić z kapitalizacja odsetek), czy tylko na 5 lat, czy tez na
    > inne okresy ? F.

    O ile pamietam, od 1 roku do 15 lat w odstepach rocznych.