  • 11. Data: 2010-10-25 13:57:28
    Temat: Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to cobylo
    Od: k...@p...onet.pl

    ------------
    > to sa zarty:
    > na poważnie, to logika zdarzeń jest widoczna:
    > prawie 38 tys akcji juz poszlo, do konca dnia bedzie okolo 50 tys, czyli
    ponad
    > 350 tys zl i ok 0,4% na WZA.
    >
    > Zatem uda sie zebrac sporo do czasu rewelwcyjnych wynikow za paxdziernik i
    > potem za III kwartal.
    >
    > Po tych wynikach zakupy takich ilosci poniżej 9-10 zlotych moze byc zbyt
    > kosztowne
    >
    > kroovka
    --------------------------------------->

    co nowego?

    Ano, mamy problem z kursem bo na 3 listopada wejdziemy z cena 9,05 zlotych-jak
    sadze.

    Wyniki za III kwartal ustala dalszy kurs w oczekiwaniu na skonsolidowane wynki

    mecenas

    Co ja rozumie pod pojeciem skonsolidowane?

    to bedą wyniki juz na GIELDZIE a nie na NC.
    Tam odbedzie sie decydowanie o paczkowaniu firmy, lub jak ktos woli-KURSU

    kroovka
    do Tych co sie jeszcze zastanawiają, trzeba miec jaja by tak dlugo mysleć :-)

  • 12. Data: 2010-10-26 05:32:16
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > co nowego?
    >
    > Ano, mamy problem z kursem bo na 3 listopada wejdziemy z cena 9,05 zlotych-jak
    > sadze.

    Przepraszam, ale o co chodzi z tą ceną? Teraz jest ok. 16zł.
    --
    Pozdr
    EdiM

  • 13. Data: 2010-10-26 07:19:48
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    > Tam odbedzie sie decydowanie o paczkowaniu firmy, lub jak ktos woli-KURSU

    Paczkowanie firmy, czy pączkowanie firmy??? :)

  • 14. Data: 2010-10-26 07:28:58
    Od: "Piotr P." <p...@p...plNIELUBIESPAMU>

    EM <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Przepraszam, ale o co chodzi z tą ceną? Teraz jest ok. 16zł.

    Podejrzewam, że kroovka pisze o EkoExport.

  • 15. Data: 2010-10-26 07:45:49
    Temat: teraz EoExport zaczyna pĄĄĄczkowanie - czyli bio-eko?
    Od: k...@p...onet.pl

    > Paczkowanie firmy, czy pĄczkowanie firmy??? :)

    Masz racje.

    W zamian za poprawę poprawności jezykowej dam Ci dzisiaj/jutro 5% wzrostu na
    EEX :-)

    kroovka

  • 16. Data: 2010-10-26 08:09:06
    Od: k...@p...onet.pl

    cytat:
    Akcje zostały sprzedane jednej z największych instytucji finansowych
    świadczących usługi typu asset management na polskim rynku. Nabywca akcji może
    zapewnić spółce Eko Export S.A. długoterminowe korzyści.

    Czekamy zatem na dopełnienie tej operacji finansowej. Juz wielu analizuje kto
    u nas jest najwiekszy wsród tych podmiotów.

    Zatem pozycja EEX, juz na gieldzie, a jeszcze tam nie jest ;-).... ma PIERWSZY
    poważny ATUT.

    kroovka
    Taki zakup , pamietamy emisje po 3,20???

    to wariactwo, bo mogli kupic po 3,20 a wiele wiesci bylo podobnych
    niedopowiedzianych.

    Zatem, oceniam teraz progresje wyników ( nie,nie moją ocene, bo tą już znam)
    ale tych ANALITYKÓW.

    Liczą na zyski w skali??? Każdy sobie odpowie. Za pare dni będzie łatwiej.

  • 17. Data: 2010-10-26 11:55:14
    Temat: pytanie jaka to jednostka finansowa?
    Od: k...@p...onet.pl

    Jest juz po obiedzie po lunchu raczej i kurs moze rosnac bo mamy pewnie dobic
    kupujac na "kapcia" do 100 tys sztuk

    kroovka

  • 18. Data: 2010-10-26 12:33:40
    Temat: Re: pytanie jaka to jednostka finansowa?
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jest juz po obiedzie po lunchu raczej i kurs moze rosnac bo mamy pewnie
    dobic
    > kupujac na "kapcia" do 100 tys sztuk
    >
    > kroovka
    >
    > --
    kto zebral ponad juz 80 tys akcji?

    śpeiszy sie bo na takich obrotach jutro i w czwartej wejdzie jeszcze na mniej
    dogodne przy kupowaniu poziomy. Ale i tak ładnie zbiera, trzymajac swietny
    styl.

    kroovka