  • 11. Data: 2004-09-14 09:30:19
    Temat: Re: teraz padło na mBank
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > już przekierowuje do mbanku - szybko załatwili

    naiwny...

    kursor

  • 12. Data: 2004-09-14 09:31:26
    Od: "felerL" <f...@o...pl>

    > Nic nie jest jasne. W mozilli otwiera mi się rzeczywiście tylko strona
    > mbanku (blokada "wyskakiwaczy"), ale jak spróbowałem w cudownym IE, to
    > oprócz normalnej strony mbanku otwiera się spreparowane okno logowania,

    tak gdy popupy nie sa blokowane to wyskakuje okienko zarowno pod firefoxem
    jak i pod IE

    Windows XP z SP2 (ktorego tak wszyscy sie obawiaja bez powodu:) i IE 6 takze
    blokuje tego popupa wiec plus dla MS :)

  • 13. Data: 2004-09-14 09:34:22
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    S.T. said the following on 2004-09-14 11:29:

    > spróbuj wprost http://www.m-bank.biz/mb.html
    > Muszę przyznać, że pod firefoxem wygląda to nawet lepiej niż pod IE

    Mhm nie rozłazi, się tak :-)
    KJ

  • 14. Data: 2004-09-14 09:34:45
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    To juz drugi taki atak na nich. Jakis czas temu ktos rozeslal jakies
    swinstwo ktore przekierowywalo wchodzacych na strone mbanku na jakis
    zagraniczny serwis dla doroslych

    Lech Dubrowski

  • 15. Data: 2004-09-14 09:35:41
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > S.T. said the following on 2004-09-14 11:22:
    >
    > Taak, musiałem sobie, aż IE odpalić, zeby to obejrzeć. A już myślałem,
    > że ktoś wykorzystał dziurę w FF.

    Ale pod IE widać że 'hasło jednorazowe'
    jest nieudolnie doklejone a F11 zdradza adres,
    a pod FF nie.

  • 16. Data: 2004-09-14 09:43:08
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    S.T. said the following on 2004-09-14 11:35:

    > Ale pod IE widać że 'hasło jednorazowe'
    > jest nieudolnie doklejone
    Może to sprawdzali tylko mozilli
    a F11 zdradza adres,a pod FF nie.
    Tego zdania nie rozumiem.
    KJ

  • 17. Data: 2004-09-14 09:44:41
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mhm nie rozłazi, się tak :-)

    W nagrodę możesz wysłać im kilka fałszywek,
    niech się nacieszą 'danymi' póki jeszcze mogą ;-)

  • 18. Data: 2004-09-14 09:50:00
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Masz racje: uwazam ze mbank powinien dac swoim WSZYSTKIM klientom
    informacje o tym, ze cos takiego krazy w necie. I to na pierwszej stronie
    domowej. Znam wiele osob, ktre nie znaja sie na internecie i sa laikami w
    tej kwestii, a na cos takiego poszylyby jak rybki na przynete.
    Mysle, ze mBank powinien dokldnie opisac problem i w tej kwestii powstrzymac
    falszywych juzerów.
    Zakladam sie, ze nic nie zrobia.
    Na razie o przekonanie :-)

    Pzdr
    zeus@@@

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 11:03, kiedy S.T. napisał(a) co
    > następuje:

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    59016&t=659016&sr=dd&pn=1

  • 19. Data: 2004-09-14 09:50:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 11:27, kiedy wizardx12 napisał(a) co
    następuje:
> [...]
    > żeby było śmieszniej - z dodatkowym polem do wpisania - hasło jednorazowe.

    I to jest właśnie jasne - przekręt się nazywa.
    N.b. blokada wyskakiwaczy nie jest wyłączną cechą Mozilli i pochodnych
    gecko, xp sp2 takoż na to pozwala w IE . Co nie znaczy, żebym zachęcał
    do używania IE, ale jak już ktoś *musi* ;-), to niech sobie zaktualizuje
    system, albo nałoży Maxthona na IE i dobrze skonfiguruje.

  • 20. Data: 2004-09-14 10:33:40
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "wizardx12" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby było śmieszniej - z dodatkowym polem do wpisania - hasło jednorazowe.

    To haslo jednorazowe zapewne po to, zeby gosciu mogl sobie przelac pieniadze
    jak juz sie dostanie na konto ;-)

    --
    Pozdrowienia